دانش‌پژوهان نخبه به رهبر انقلاب نامه نوشتند

کانون دانش پژوهان نخبه در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیدار اخیر ایشان با مدال آوران المپیادهای کشوری و جهانی تشکر کردند.

اخبار سیاسی- کانون دانش پژوهان نخبه در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از فرصت دیدار و گفتگوی صمیمانه ایشان با مدال آوران المپیادهای کشوری و جهانی تشکر کردند.

متن نامه کانون دانش‌پژوهان نخبه به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی

پس از حمد و سپاس الهی که نعمت عظمای جمهوری اسلامی و موهبت بی بدیل ولایت مطلقه فقیه را بر ما ارزانی داشت، با تقدیم صمیمانه ترین سلام‌ها و خالصانه‌ترین ارادت‌ها، مراتب قدردانی و تشکر وافر کانون دانش پژوهان نخبه و اهدا کنندگان مدال‌های المپیادهای کشوری و جهانی را به محضر شریفتان ابلاغ می‌نماییم.

از اینکه برای چندمین بار بر ما سربازان انقلاب اسلامی و فرزندان جوان خویش منت نهاده و علاوه بر پذیرفتن این بضاعت ناقابل، اجازه شرفیابی و تجدید میثاق با ولایت را صادر نمودید و فرصت دیدار و گفتگوی صمیمانه و حضور خاطره انگیز و مؤثر و امیدبخش و راهگشا را در اختیار ما قرار دادید، بسیار سپاسگزاریم.

تأییدات و حمایت ها ی مجدانه حضرتعالی از حرکت نخبگانی و رهنمودها و تفقد پدرانه اتان در برابر چشم جهانیان، وظیفه و مسئولیت ما را بیشتر نمود تا به فضل الهی، با اراده‌ای راسخ تر و انگیزه‌ای فزون تر در جهت رشد معنوی خویش و تولید علم و تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور و انقلاب اسلامی گام برداریم و بدخواهان و کینه ورزان حسود را در گام دوم انقلاب مأیوس نموده و به عقب برانیم و دل دوستان و تحسین کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار کنیم و ارادت و سرسپردگی عملی به مقام عظمای ولایت و دلبستگی به انقلاب اسلامی را در برابر چشم جهانیان جلوه گر سازیم.

بر این باوریم که دعای خیر حضرتعالی سرمایه گرانبهای ما در این مسیر ارزشمند پرفراز و نشیب خواهد بود.

به امید فتح قله های رفیع انسانیت و کسب مدال حقیقی و پر افتخار شهادت در رکاب نائب بر حق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.

کانون دانش پژوهان نخبه