حاجی دلیگانی: بی‌کفایتی هیات رئیسه باعث تاخیر در آغاز نشست امروز مجلس شده است

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تاخیر در آغاز نشست علنی امروز مجلس گفت: امروز بار دیگر بی‌کفایتی هیات رئیسه در اداره مجلس رقم خورد و به جهت عدم مدیریت صحیح و این که تعدادی از نمایندگان مرتکب تخلف شدند و در مجلس حاضر نشدند، هنوز جلسه علنی آغاز نشده است.

اخبار سیاسی- وی افزود: در حال حاضر 184 نفر در مجلس حاضر هستند و این در حالی است که حداقل تعداد برای شروع جلسه باید 194 نفر باشد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیات رئیسه به 46 نفر مرخصی استحقاقی داده و 15 نفر از نمایندگان در سفر خارجی به سر می‌برند و یک نفر در سفر حج است. 5 نفر دیگر از نمایندگان با آیت‌الله رئیسی جلسه داشتند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه نفر از نمایندگان در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند و متاسفانه 58 نفر امروز در مجلس غیبت غیرموجه دارند.

وی افزود: اگر هیات رئیسه می‌خواهد خودش متهم نباشد و زیر سوال نرود، اسامی تمامی غائبین در طول دوره را منتشر کند و بگوید چه تعدادی غیبت داشته و بیشترین نقش را در مشکلات مجلس داشتند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلسی که اکثریتش انقلابی نباشد، یعنی همین که ما امروز آن را می‌بینیم.