واکنش مجلس به اظهارات اخیر "روحانی" درباره مذاکره

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه پنجم شهریور) پارلمان تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد:

اخبار سیاسی- تذکر سید جواد ابطحی، احد آزادی خواه، احمد امیرآبادی فراهانی و محمد مهدی زاهدی نمایندگان خمینی‌شهر، ملایر، قم و کرمان به اتفاق 80 تن از نمایندگان به رئیس جمهور: علت اتخاذ مواضع خلاف مواضع مقام معظم رهبری از سوی جنابعالی چیست؟ چرا در صدد ملاقات و مذاکره با فردی هستید که خودتان وی را دیوانه خواندید و مقام معظم رهبری هم فرمودند با این دولت آمریکا به هیچ وجه مذاکره نمی‌کنیم و این سم مهلک است.

مجلس درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا بیانیه صادر می‌کند

احمد علیرضابیگی، ضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس هم در گفتگو با مهر، از جمع‌آوری امضا برای بیانیه‌ای در محکومیت و ممنوعیت مذاکره با آمریکا خبر داد.

وی گفت: نمایندگان مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای بیانیه‌ای هستند که هرگونه مذاکره با آمریکا را محکوم و ممنوع اعلام می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: در پی اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور، بیانیه‌ای به امضای نمایندگان رسیده که بر اساس آن مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی و با توجه به خروج این کشور از برجام، به ضرر منافع ملت ایران بوده و ممنوع و محکوم است.