پاسخ یکی از مدیران سازمان مالیاتی به خبر «بازگشت اتوبوسی احمدی‌نژادی‌ها به مهم‌ترین سازمان دولت»

به گزارش خبرنگار افکارنیوز، یکی از مدیران سازمان مالیاتی با ارسال نامه‌ای که در اختیار خبرنگار ما قرار داده، به مطلبی با عنوان «بازگشت اتوبوسی احمدی‌نژاد ی‌ها به مهم‌ترین سازمان دولت» چنین پاسخ می‌دهد: نویسندگان این نامه از زمان ریاست حیدری کرد زنگنه در قالب باند جناب صفدر حسینی در تاروپود این سازمان رخنه کرده و در زمان صدارت تقوی نژاد تمامی سنگرهای مدیریتی را یک‌به‌یک فتح کردند و یکی از مهم‌ترین سازمان‌های حاکمیتی را به بدترین شکل ممکن به حالت قومیتی اداره نمودند!

اخبار سیاسی- متن این نامه به شرح زیر است:

با سلام

متنی از دیروز در اکثر کانال‌های اصلاح‌طلب و برخی سایت‌ها بازنشر شده است. متأسفانه نه‌تنها مطالب ذکرشده در این مطلب عاری از حقیقت است بلکه برخی افراد ناکارآمد و مدیران مسئله‌دار که بیش از سه دهه این سازمان متمول را به تیول خود درآورده و به حیاط‌ خلوت خویش تبدیل کرده‌اند با تغییر مدیریت این سازمان احساس خطر کرده و دست به شانتاژ رسانه‌ای زده‌اند.

جان کلام اینکه مدیران کنونی سازمان همگی بدون استثنا در زمان احمدی‌نژاد جزو مدیران ارشد این سیستم بوده و سال‌ها بنا حق در مسندهای مدیریتی تکیه زده‌اند.

نویسندگان این نامه از زمان ریاست حیدری کرد زنگنه در قالب باند جناب صفدر حسینی در تاروپود این سازمان رخنه کرده و در زمان صدارت تقوی نژاد تمامی سنگرهای مدیریتی را یک‌به‌یک فتح کردند و یکی از مهم‌ترین سازمان‌های حاکمیتی را به بدترین شکل ممکن به حالت قومیتی اداره نمودند!

حتی در زمان ریاست تقوی نژاد مخالفان سرسخت دولت و جریان اصلاحات به‌تمامی پست‌های مدیریتی را اشغال کرده و اندک نیروهای منتسب به اصلاح‌طلبان و هوادار دولت را بایکوت نمودند! بنابراین صدای واویلای برخی مدیران ناکارآمد و ناسالم نه از سر دلسوزی به دولت و یا اصلاح‌طلبان که به خاطر به مخاطره افتادن منافعشان است. مدیرانی که برخی از آن‌ها بیش از ٣٧ سال سابقه کار داشته و برخلاف قانون هنوز حقوق نجومی دریافت می‌کنند! بماند از اعوان‌وانصار و اعضای خانواده و فامیل و هم‌ولایتی‌های فراوانی که بی‌ضابطه به استخدام سازمان امور مالیاتی کشور درآورده‌اند تا جای پای خود را تا سال‌های متمادی نگهدارند!