موافقت مجلس با 2 وزیر پیشنهادی کمک به دولت است

 همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آموزش و پرورش اظهارداشت: به نظر من هر 2 وزیر رأی اعتماد می‌آورند؛ من جزء موافقین آنها هستم و به رأی آوردن این دو نفر کمک هم خواهم کرد.

اخبار سیاسی- نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در مقطعی که دولت نیازمند کمک است باید به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رأی بدهیم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که اولویت وزرای پیشنهادی چه چیزهایی باید باشد، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید برنامه‌محور و پیش‌بینی‌محور باشند و براساس چشم‌انداز آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کند؛ همینطور برای معلمان و دانش‌آموزان نیز باید فکر اساسی کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزیر جدید درباره معیشت معلمان حتماً فکر اساسی انجام دهد، ادامه داد: وجود مدارس به اشکال گوناگون واقعاً یک ظلم آموزشی در حق دانش‌آموزان مناطق مختلف است.

وی افزود: کسی که پول دارد در کُرسی‌های رقابتی، بهترین‌ها را کسب می‌کند و این مسأله برازنده نظام آموزش و پرورش ما نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: وزیر جدید آموزش و پرورش باید نقش مداخله‌ای داشته باشد و مدارس غیرانتفاعی را ساماندهی کند چرا که وضعیت این مدارس خیلی مناسب نیست.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی سازمان میراث فرهنگی نیز اظهارداشت: آقای مونسان در این 2 سال تحرکات خوبی را در حوزه انتخابیه من در منطقه تخت سلیمان شروع کرده و ضمن ایجاد زنجیره گردشگری، از مدیران بومی هم استفاده کرده و ما نیز از عملکرد او راضی هستیم.