معاون وزارت دفاع: داخل ایران کسی طرفدار مذاکره با آمریکا نیست

سردار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع ، اظهار کرد: مجموعه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران، قوای سه گانه و همچنین نیروهای مسلح تحت هدایت های فرماندهی معظم کل قوا، امروز در شرایطی هستند که دشمن را منفعل کرده اند، اتفاقاتی که در این یک یا دو ماه اخیر افتاده و ابتکار عمل و خلاقیت دفاعی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران، یک واکنش فعالی بود به اینکه دشمن نمی‌تواند در مقابل این ملت و در مقابل این نظام همچون گذشته تعرضی را داشته باشد و بخواهد با نفوذ خود بر این سرزمین تسلط پیدا کند.

اخبار سیاسی-​ وی ادامه داد: ابتکار عملی که در شکار پهپاد پیشرفته و جاسوسی انجام شد، اقتداری که در برابر تعرض به نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و دفع تجاوزی که قاطعانه انجام شد،‌ معادلات و محاسبات دشمن را به هم زد.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت دفاع افزود: امروزه در داخل جمهوری اسلامی ایران کسی طرفدار مذاکره با آمریکا نیست؛ چرا که می‌دانند این دشمن و ترامپ قابلیت اعتماد ندارند و تا زمانی که توبه نکنند هیچ گونه مذاکره ای با ترامپ انجام نخواهد شد.

سردار طلایی نیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ما همانند گذشته به ماهیت پلید منافقانه ترامپ و دولت آمریکا پی برده‌اند و واکنش فعال جمهوری اسلامی ایران راهبردی است که پاسخ مطلوب گرفته شده و دشمن منفعل شده است.