آبروی رفته اروپایی‌ها با عمل به تعهدات بر می‌گردد

 محمد رضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی توسط ایران در مقابله با بد عهدی‌های اروپایی‌ها، اظهارداشت: برخلاف آمریکا و اروپایی‌ها، ایران تمام تعهدات خود را در برجام انجام داد و ما با اجرای گام سوم، بد عهدی آنها را به همه جهانیان ثابت می‌کنیم که اگر کسی بدعهدی کرد و به تعهدات خود عمل نکرد، ما کشور دست و پا بسته‌ای نیستیم که بایستیم و نظاره‌گر باشیم.

اخبار سیاسی- وی افزود: ما به شرایط قبل از برجام بر خواهیم گشت تا آنها متوجه بدعهدی‌های خود شوند و این حقی که در اختیار همه مردم ایران بوده را دوباره اعاده خواهیم کرد و آن موقع است که آنها بایستی دوباره به پای میز مذاکره بیایند و به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به این نتیجه رسیدیم که اروپا واقعاً هیچ قدرتی ندارد و بدون اجازه آمریکا هیچ کاری انجام نمی‌دهد و این ضعف جایگاه اروپا را در دنیا نشان داد و آنها اگر بخواهند آبرو و حیثیت رفته خود را بازگردانند بایستی به تعهدات خود عمل کنند.

منصوری با تأکید بر اینکه فشار آمریکا، فشاری بوده که به هویت اروپایی‌ها آورد و آنها را در دنیا بسیار منزوی‌تر می‌کند، بیان کرد: اروپایی‌ها با عمل نکردن به تعهدات خود ثابت کردند قدرتی برای عمل به آن ندارند.