خاتمی: تردید نکنید یزید زمانه ترامپ و ایادی آنان هستند

رزمندگان گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۰ صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران دیدار کردند.

اخبار سیاسی-امام جمعه موقت تهران در جمع رزمندگان گروه ۴۰ با اشاره به برگزاری شایسته مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام با حضور رزمندگان نیروی زمینی سپاه در ایام دهه اول محرم اظهار داشت: اتحاد بین نیرو‌های مسلح از جمله مهمترین ضرورت‌های دینی ماست.

وی با اشاره به اقدامات شایسته گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه در محرومیت زدایی افزود: کمک رسانی در سیل و امداد رسانی به کسانی که خانه و کاشانه شان را از دست داده بودند از جمله خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که شما رزمندگان در این خصوص خوب درخشیدید.

آیت الله خاتمی در ادامه اضافه کرد: واقعه عاشورا یک جریان بود نه یک جرقه.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به واقعه عظیم عاشورا تاکید کرد: نگاه سید الشهدا و نگاه امامان به حادثه عاشورا این است که حادثه عاشورا را جریان ببینید. حادثه عاشورا را جریان ببینید و جرقه نبینید. در جلسات روضه امام‌حسین که می‌نشینی عاشورا را حادثه روز و رفتار سید الشهدا را نسخه روزتان ببینید. کل یوما عاشورا و کل ارض کربلا؛ یعنی هر روزتان کربلاست و همه جا را کربلا ببینیم. اردوگاه سیدالشهدا امروز اردوگاه نظام اسلامی است. زیر این آسمان جز اردوگاه نظام اسلامی کدام اردوگاه، اردوگاه حسین بن علی (ع) است؟

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطر نشان کرد:این نظام اسلامی هدیه خدا بر ملت ما است و این را کسانی درک می‌کنند که دوران سیاه طاغوت را درک کرده باشند و هر قدمی که شما در این نظام بردارید تقویت اردوگاه حسین بن علی (ع) است، خدماتی که شما در سیل انجام دادید تبلیغ عملی نظام اسلامی است. امروز اردوگاه امام حسین با همه عظمتش اردوگاه ایران اسلامی است. رهبر این اردوگاه فرزند حسین است.

آیت الله خاتمی با اشاره به دشمنان انقلاب یادآور شد: تردید نکنید یزید زمانه ترامپ و ایادی آنان هستند و نباید ذلت را بپذیریم و در شرایط کنونی مذاکراتی که ترامپ از آن دم می‌زند این به معنی تسلیم است که فرزندان انقلاب به تاثی از سید الشهدا که فرمود هیهات من الذله، هرگز ذلت را نمی‌پذیرند و تسلیم فشار‌های استکبار و ایادی آنان نمی‌شوند.

وی با اشاره به فرمایشات صریح مقام معظم رهبری در خصوص عدم مذاکره با آمریکا تاکید کرد: به صراحت بگویم خط ولایت خط نفی مذاکره است و هرکس در این شرایط مذاکره کند ضد ولایت فقیه است.