سرلشکر رضایی: روزی می‌رسد که ترامپ را محاکمه می‌کنیم

آقای محسن رضایی روز سه شنبه ۲۶ شهریور در گردهمایی شبکه مردمی – سایبری انقلاب اسلامی در شهرستان آبعلی گفت: امیدوارم عزاداری‌های شما بسیجیان حسینی و جهادگران عصر امامین انقلاب مورد قبول حق تعالی قرار گرفته باشد. خوشحالم که در جمع سربازان جوان امام عصر و انقلابمان حاضر هستم. امسال از سال‌های تعیین کننده انقلاب اسلامی است. همه‌ی سال‌های انقلاب اثر گذار و مهم بوده، اما امسال ویژگی‌های خاص خودش را دارد. امسال شیطان بزرگ و دشمن همیشگی ملت ما به مبارزه ملت ایران برای رویارویی جدید آمده است. زمانی بود که آمریکایی فقط در عرصه نظامی به جنگ ملت‌ها می‌آمدند. الان با جنگ فرهنگی و اقتصادی و سایبری جلو می‌آیند. آن چیزی که ابزار‌های سخت آمریکا را بی خاصیت کرد، ملت مومن و فداکار ما بودند.

اخبار سیاسی- عاشوراییان ملت ما و جوانان مبتکر و ایثارگر ما، تجهیزات آمریکا را در اوج فناوری نظامی، بی خاصیت کرده اند و جنگ به میدان‌های جدید کشیده شده. دشمنان خیال می‌کنند که ایران در این عرصه‌های نو، ضعیف است. آن‌ها در جنگ نظامی محدود شده اند و در محاصره نیرو‌های انقلابی ما در منطقه در آمده اند. آن‌ها می‌خواهند در عرصه اقتصاد و فرهنگ ما وفضای مجازی را محاصره کنند.

رئیس جمهور ما سرپایی و گذری هم نباید به آقای ترامپ جز با مشت گره کرده نگاه کند

وی تصریح کرد: در همه جهان این سوال مطرح است که آیا ایران در این رویارویی درمقابل آمریکا پیروز خواهد شد؟ آیا در صحنه سایبری ملت ایران پیروز خواهد شد؟ ایا محاصره اقتصادی شگسته خواهد شد؟ یک میدان جدید از مبارزه و فتح خرمشهری دیگر در میان است. همه به دنبال تحلیل چگونگی مقابله و ایستادگی ما هستند. نتیجه این جنگ‌های جدید به کجا کشیده می‌شود؟ حتی آقای ترامپ راضی شده است که سرپایی در مسیر عبور آقای روحانی، با رئیس جمهور ما عکس بگیرد و بگوید مذاکره کردم و برنده شدم. رئیس جمهور ما سرپایی و گذری هم نباید به آقای ترامپ جز با مشت گره کرده نگاه کند چرا که هرنوع عکسی که ترامپ بخواهد به عنوان مذاکره سو استفاده کند، خیانت به ایستادگی و انقلاب ماست. این علامت نباید برای دشمن ارسال شود. آن‌ها دنبال این نمایشنامه هستند. خوشحال هستم که مقام معظم رهبری امکان هر نوع مذاکره‌ای با آمریکا را رد کردند و فرمودند ما هیچ نوع مذاکره‌ای نداریم. این فرموده سرآغاز شایسته‌ای برای نبرد کبیر جوانان ما با شیطان بزرگ است.

امسال اوج مبارزه ملت ایران با تکنوکرات‌ها و لیبرال‌هاست

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: خیلی‌ها به دنبال این هستند که صحنه‌ی مبارزه را منحرف کنند جبهه را طور دیگری تعریف کنند. نیرو‌های انقلاب باید سلاح‌ها را به سمت دشمن اصلی نشانه بگیرند. امروز هرچه فریاد داریم باید سر آمریکا بکشیم. برخی می‌خواهند تا روز ۱۳ آبان یا ۲۲ بهمن یا انتخابات مجلس کار‌هایی انجام دهند واففکار عمومی را ازدشمن اصلی به جا‌های دیگر بکشانند. نیرو‌های انقلاب، ان‌شاءاللّه با پیروزی خودشان، آن‌ها را ناامید می‌کنند و نشان خواهند داد که در ایران انقلابی علیه آمریکا رخ داده است. خیلی‌ها به دختر آبی و نامه یک مسئول و سخنرانی یک مدیر می‌پردازند تا جبهه اصلی در مقابل هواداران آمریکا و اندیشه‌ آمریکایی شکل نگیرد. چه کسانی باید پاسخگوی نارسایی در فرهنگ و آموزش و پرورش باشند نیرو‌های انقلاب یا تکنوکرات‌ها و لیبرال‌ها؟ آیا اندیشه‌ای که در دفاع و امنیت حاکم بوده در اقتصاد و فرهنگ حاکم بوده؟ کسانی باید در مقابل گرانی و بیکاری و ارزش پول ملی پاسخگو باشند که سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر انقلاب را در اقتصاد اجرایی نکردند؟ چه کسانی عمل نکرده‌اند؟ مدافعان سیاست سرمایه‌داری و تکنوکرات‌ها باید پاسخگو باشند، نه آن‌هایی که عامل مشکلات اقتصادی طی سی سال اخیر بوده‌اند متهم ردیف اول هستند عده‌ای جبهه‌های انحرافی برای جوانان ایجاد می‌کنند. امسال اوج مبارزه ملت ایران با تکنوکرات‌ها و لیبرال‌هاست. سیاست‌های کلی نظام که عمل نشده را مطابه کنید و پاسخ بخواهید.

اگر مجلس انقلابی داشتیم به محض خروج ترامپ از برجام، از دولت می‌خواست روحیه انقلابی را در کشور حکمفرما کنند

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: اگر مجلس انقلابی داشتیم به محض خروج ترامپ از برجام، باید اطلاعیه می‌دادند و از دولت می‌خواستند که دولت انقلابی تشکیل و روحیه انقلابی را در کشور حکمفرما کنند. برجام اوج پیروزی اندیشه دولتی‌ها و مجلسی‌های لیبرال بود که با خروج آمریکا از برجام، بر باد رفت. آقایان هوادار غرب کجا رفت آن سرمایه‌هایی که قرار بود وارد شود. آن تکنولوژی‌های که قول داده بودید چی شد؟ دز سی سال فقط تردید و انحراف در اقتصاد ایجاد کردند و حالا بدهکاران، طلبکارانه انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه رفته اند! خروج آمریکا از برجام باید پایان اندیشه لیبرالی در کشور ما باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اروپایی ها، آقای مکرون را جلو فرستاده اند که به آقای ترامپ بگوید که زحمات چهل ساله‌ی غرب را به باد نده و بگذار اقتصاد ایران در تردید و بلاتکلیفی بماند. آن‌ها به ترامپ گفتند که قرار است یک تماس تلفنی بین ایران و آمریکا باشد و پانزده میلیارد دلار به ایران داده شود، ولی بقیه تحریم‌ها سرجای خودش باشد تا بهانه‌ای شود برای کنارماندن نیرو‌های انقلابی. الان هم دست بردار نیستند. رهبری و نیرو‌های انقلاب با این ماجرا موافق نیستند.

ما به کنار رفتن آقای بولتن قانع نیستیم، روزی خواهد رسید که ترامپ را محاکمه می‌کنیم

آقای رضایی گفت: ما به کنار رفتن آقای بولتن قانع نیستیم، روزی خواهد رسید که ما ترامپ را محاکمه کنیم. اگر فضای کشور ضد آمریکایی و ضد لیبرالی شود، مجلس انقلابی تشکیل خواهد شد و این پیام مخابره خواهد شد که ملت ایران، یکبار دیگر، آمریکا را شکست داده است، برای این کار در لشکر سایبری، اتاق فکر متمرکز نیاز است.

در ابتدای این برنامه دکتر معینی، مسئول فضای مجازی بسیج و از برگزارکنندگان نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان گردان‌های سایبری با برشمردن ظرفیت‌های شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی، حضور فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس را در جمع جوانان انقلابی و بسیجی خیر مقدم گفت و گروه همخوانی نجم الثاقب به اجرای سرود پرداختند.