امیر فولادی: در دفاع مقدس ۴۰ هزار سرباز به شهادت رسیدند

امیر محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در همایش تجلیل از مقام شامخ سربازان دوران دفاع مقدس که صبح امروز(شنبه) در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان اینکه همه وظیفه داریم از تحریف و به فراموشی سپرده شدن دفاع مقدس جلوگیری کنیم، گفت: ما نباید بگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود و از ذهن‌ها برود.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه هیچ ماموریت و عملیاتی در دفاع مقدس نداشتیم که ارتش در آن حضور نداشته باشد، اظهار کرد: حضور ارتش در جای‌جای دفاع مقدس یک حضور تاثیرگذار بود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، دو میلیون و ۶۴۰ هزار سرباز حضور داشتند که قریب به ۴۰ هزار نفر از این سربازان به شهادت رسیدند.

امیر فولادی با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم که دِین خود را به شهدا ادا کنیم و بر ماست که از ناراحت کردن خانواده‌های شهدا به شدت پرهیز کنیم، تاکید کرد: مبادا عکس شهدا روی میزهای مسئولان مملکت باشد ولی آنها برخلاف منش شهدا رفتار کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه اگر ذلیل باشیم مجبور هستیم به هر صلحی تن بدهیم، افزود: صلح شرافتمندانه در پناه آمادگی‌ها و اقتدار ایجاد می‌شود.