رئیس جمهور به وعده خود عمل کند

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، ایثارگران و خانواده‌های آنها روز ایمنی و آتش‌نشانی را هم به آتش‌نشانان کشورمان تبریک گفت.

اخبار سیاسی- او خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی گفته بود که اگر تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس تصویب شود، یک هفته‌ای مشکل بازار را حل می‌کند، اکنون این موضوع در مجلس تصویب شده و امیدواریم این اتفاق بیفتد و مشکلات گرانی در بازار حل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: همچنین رئیس جمهور دستور دهند تا قانون ساخت پالایشگاه‌ها که اخیرا در مجلس به تصویب رسیده، اجرایی شود.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: انصارالله یمن در عملیات اخیر تعداد کثیری از مزدوران و فرماندهان عربستان سعودی را به اسارت گرفته و به هلاکت رسانده است، ادامه جنگ به سمت و سویی می‌رود که عربستان در هوا و زمین دیگر امنیت ندارد و دوره افول سعودی‌ها آغاز شده است پس بهتر است آنها به خود آمده و دست از کشتار کودکان یمنی بردارند.

نماینده مردم قم خطاب به وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: جاده قم - کهک - تاج خاتون که به قتلگاه تبدیل شده و همچنین درباره جمع‌آوری و انتقال راه‌آهن داخل شهر قم وزیر راه اقدام لازم را انجام دهد.

او طی تذکری به وزیر آموزش و پرورش هم، گفت: وزیر آموزش و پرورش درباره حل مشکل خرید خدمات که اخیرا در آئین‌نامه قرار داده شده، اقدام کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره تغییرات درصد پایه فرابورس که موجب مشکلاتی برای سرمایه‌گذاران شده به وزیر اقتصادی و دارایی تذکر داد و در ادامه خطاب به رئیس جمهور درباره بیمه‌های تکمیلی ایثارگران تذکر داد.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: اکنون جانبازان با مشکل درمان در مراکز درمانی مواجه شده‌اند که امیدواریم رئیس جمهور دستور دهند تا سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تخصیص دهد.