4 دستگاه مقصر در سیل امسال به دادگاه معرفی شدند

محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در این جلسه گزارش کمیسیون از سیل امسال در استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یک نسخه از این گزارش در  اختیار اعضای هیات رئیسه قرار داده شد تا نظرات خود را ارائه کنند و پس از ‌آن گزارش برای جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد. 

اخبار ورزشی- وی افزود: گزارش پس از جمع‌بندی در صحن کمیسیون برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه ارسال خواهد شد. 

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: براساس این گزارش 4 دستگاه مقصر در سیل امسال پرونده‌هایشان به دادگاه رفته تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پرونده‌های دیگر دستگاه‌ها نیز در حال بررسی است و چنانچه قصوری از آنها سر زده باشد به دادگاه معرفی خواهند شد. 

امیرحسن خانی خاطر نشان کرد: براساس این گزارش به عنوان مثال در سیل شیراز عمده تقصیر بر عهده شهرداری این شهر است که خسارات زیادی را هم متوجه مردم کرد. 

 وی د ر پایان گفت: همچنین در این جلسه موضوع اعزام هیات به استان‌های سیستان و بلوچستان و همدان برای راستی‌آزمایی آمار مرکز آمار درباره بیکاری در استان‌ها مطرح شد و بنا شد پس از مشخص شدن تیم کارشناسی کارگروه کمیسیون برای انجام بررسی‌ها به این استان‌ها اعزم شود.