شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره  شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران، آمریکا علیرغم اینکه نهایت فشار تحریم و اقدامات غیر انسانی را علیه ملت ایران اعمال کرد اما ملت مقاوم ایران نشان داد که در مقابل این حربه های دشمن عقب نشینی نخواهد کرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: امروز دنیا چهره واقعی آمریکا و رئیس جمهور نادانان آنان یعنی دونالد ترامپ را بهتر شناخت و دولت آمریکا امروز نزد مردم جهان بی اعتبار است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس به کاهش تعهدات هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: اروپایی ها به تعهدات خود پایبند نیستند در حالی که ایران نشان داده که بدنبال تعامل و تفاهم با جهان بین الملل است اما اروپایی ها تعهدات خود را عمل نمی کنند و حتی زیر تعهدات خود می زنند بنابراین دلیلی وجود ندارد که ما تعهدات هسته‌ای خود را ادامه دهیم.

بیگدلی تاکید کرد: وقتی ما سیاست کاهش گام به گام تعهدات هسته ای خود را در دستور کار قرار می دهد یعنی نمی‌خواهیم فرصت جبران را از غربی‌ها بگیریم بنابراین آمریکا و اروپایی ها به عهد و پیمانی که بستن برگردند و اشتباهات خود را جبران کنند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس در مورد برخی تحرکات عبری، غربی و عربی برای ناامن کردن کشور عراق در آستانه راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی نماد قدرت مسلمانان است و اینها می خواهند این نمایش باشکوه را به هم بزنند و مرکزیت و محوریت این راهپیمایی که جمهوری اسلامی است را مخدوش کنند.

وی یادآور شد: مردم عراق به خوبی می دانند که ملت ایران چه در زمانی که آمریکایی‌ها در عراق حضور داشتند و چه در زمانی که گروهک تروریستی داعش از سوی آمریکایی ها در عراق آن جنایت‌ها را شکل داد، مردم عراق را تنها نگذاشتند.