سفر معاون اول رییس جمهور به استان خراسان جنوبی

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر و بازدید از چند طرح عمرانی، فردا دوشنبه به استان خراسان جنوبی سفر می کند.

اخبار سیاسی- اسحاق جهانگیری قرار است در این سفر که با همراهی تعدادی از اعضای هیات دولت انجام خواهد شد، در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر که برای نخستین بار در استانی غیر از پایتخت برگزار می شود، در خصوص ظرفیت های حوزه روستایی و عشایری کشور سخنرانی کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین از روستای مرزی ماهی‌رود در دهستان دُرُح واقع در بخش مرکزی شهرستان سربیشه بازدید خواهد و در جمع مردم این منطقه محروم سخنرانی خواهد کرد.

بازدید از طرح آبرستانی به بیرجند و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش روستایی و عشایری از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر یک روزه است.

گفتنی است در حاشیه همایش ملی روز روستا و عشایرقرار است با حضور معاون اول رییس جمهور هشت تفاهم‌نامه از سوی وزرا و روسای سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مختلف در راستای توسعه مناطق روستایی و عشایری امضا ‌شود که از این تعداد، چهار تفاهم‌نامه مربوط به استان خراسان جنوبی خواهد بود.