سرلشکر موسوی: سر سوزنی در برابر زورگویان کوتاه نمی‌آییم

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در جریان سفر به استان بوشهر و بازدید از یگان‌های پدافندی ارتش و سپاه در جزیره خارگ و عسلویه، با حضور در «اسکله تی» جزیره خارگ بر عرشه یکی از نفتکش‌هایی که در حال بارگیری نفت از این اسکله بود حاضر شد و در دیدار با کارکنان این نفتکش با بیان اینکه بدون هیچ تعارف شما را رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی می‌دانیم، گفت: همکاری و تفاهم بالایی میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و صنعت نفت وجود داشته و دارد که پیشینه آن به دوران دفاع مقدس بازمی‌گردد.

اخبار سیاسی- وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال، از دوران دفاع مقدس تا کنون، امنیت هزاران نفتکش را تأمین کرده است افزود: کارکنان ارتش و صنعت نفت همواره پیش مرگ ملت و کشور بوده‌اند تا شریان حیاتی مملکت در جریان باشد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ما اراده کرده‌ایم از روزی که الله اکبر را در کشور فریاد زدیم، امنیت منطقه را هم خودمان تأمین کنیم و از ناامن‌سازی و تنش‌آفرینی بیگانگان جلوگیری کنیم. امروز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و پرافتخارتر از همیشه در جای¬جای کشور برافراشته است.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه این اقتدار حاصل تلاش‌های ایثارگرانه و همراه با دانش، مهارت، روحیه فداکارانه و انضباط است، اضافه کرد: همان‌گونه که در دفاع مقدس هشت‌ساله دست به دست هم دادیم و موفق شدیم دشمن را بیرون برانیم، امروز هم در برابر هرگونه توطئه و تهدید ایستاده‌ایم و به حول و قوه الهی و با مقاومت فعال در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد؛ این وعده خداوند است.

فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با تأکید بر اینکه ما قصد تعدی و تجاوز به هیچ کشوری نداریم، اذعان داشت: آرزوی ما امنیت و ایمنی برای تمامی کشورهای منطقه و ملت های مسلمان است و می خواهیم همه در صلح، آرامش و رفاه زندگی کنند.

وی گفت: ما در هیچ شرایطی در برابر زورگویان از حقوق خودمان سر سوزنی کوتاه نمی آییم و تردیدی نداریم که پیروز خواهیم شد و آن روز دور نیست.

سید محمدجواد موسوی رئیس پایانه نفتی خارگ نیز در این بازدید خطاب به فرمانده کل ارتش ، گفت: حضور شما در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور مایه دلگرمی و قوت قلب و روحیه ما شد. ما هم در کنار شما برادران ارتشی و سپاهی، نه تنها جنگ را بلکه مرگ را به بازی می‌گیریم و وعده می دهیم که تا آخر ایستاده‌ایم.