تذکرنمایندگان به وزیر کشور برای ساماندهی تردد موتورسیکلت‌سواران

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز عصر مجلس (دوشنبه 22 مهر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

اخبار سیاسی- حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به وزیر نیرو لزوم رعایت مصوبات شورای عالی آب را متذکر و خودداری از صدور دستورات خلاف این مصوبات شد، چرا که این اقدام موجب تشنجات اجتماعی می‌شود. 

اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز واستهبان به وزیر جهاد کشاورزی لزوم فراهم آوردن بستر صادرات انجیر، انار و پسته و کاهش تعرفه گمرکی این محصولات را متذکر شد. 

محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار صدور دستور لازم برای ساماندهی ترددد موتورسیکلت‌سواران در کلان‌شهرها به ویژه تهران شد. 

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا در سال رونق تولید و با گذشت بیش از چهارماه از ابلاغ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور، این قانون هم‌چنان معطل مانده و آئین‌نامه اجرایی آن تصویب نشده است؟

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم به وزیر راه و شهرسازی به خاطر عدم رعایت قانون همسان‌سازی حقوق در زیرمجموعه آن وزارتخانه تذکر داد.