دلیل حمایت بی بی سی فارسی از خائنان به ملت ایران چیست؟

روز گذشته سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد روح اللّه زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز دستگیر شده است. آن طور که در این اطلاعیه آمده است، سازمان اطلاعات سپاه در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با بکارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز را به داخل کشور هدایت و بازداشت کرده است.

اخبار سیاسی- براساس این گزارش، روح اللّه زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم سرویس‌های بیگانه و همچنین حمایت ضدانقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی، تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت‌بار و تروریستی و ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور انجام می‌داد.

در همان لحظات اولیه اعلام دستگیری روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز، این خبر غافلگیرکننده به سرعت در همه رسانه‌های خبری و همچنین شبکه‌های اجتماعی منعکس شد و بازتاب‌های گسترده‌ای از سوی شخصیت‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و... در داخل و خارج کشور داشت.

مردم کشورمان که در ماه‌های اخیر نسبت به دروغ‌پرداز بودن شبکه معاند آمدنیوز و خائن و دست‌نشانده بودن روح الله زم مطمئن شده بودند و تعداد اعضای این کانال ضدانقلاب با کاهش شدید مواجه شده است، با شنیدن این خبر، به روش‌های مختلف خوشحالی خود از دستگیری روح الله زم را نشان دادند.

دشمنان ملت ایران از خودفروختگان و خائنان خارج نشین گرفته تا برخی قدرت‌های غربی که همیشه به دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند، به طور طبیعی از شنیدن خبر دستگیری یکی از عناصر و دست‌نشاندگان خود به شدت غافلگیر و ناراحت شدند و طبق معمول سعی کردند با تحلیل‌های دروغین خود، جزئیات این ماجرا و ماهیت روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز را وارونه جلوه دهند و آبروی از دست رفته خود نزد ملت ایران را مجدداً به دست آورند.

در یکی از این اقدامات، شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی با رفتار دوگانه در موضوع دستگیری روح اللّه زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز در مقایسه با بازداشت جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار ویکی‌لیکس در لندن، سعی کرد تفسیر خود از این ماجرا را به مردم ایران القا کند.

شبکه معاند بی بی سی فارسی در موضوع دستگیری جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار ویکی‌لیکس در لندن که تا پیش از آن در سفارت اکوادور در انگلیس پناهنده بود، از واژه «بازداشت» استفاده کرد و در تیتر خبر خود نوشت: «جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار ویکی‌لیکس در لندن بازداشت شد».

زم

این در حالی است که شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی برای خبر روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوزاز واژه «ربوده شد» استفاده کرد و در تیتر خبر خود نوشت: «دستگیری زم؛ مخالفان حکومت ایران در خارج کشور چگونه 'ربوده شدند'؟»

زم

این رفتار دوگانه شبکه معاند بی بی سی فارسی نشان می‌دهد که عوامل این رسانه و سردمداران انگلیس برخلاف اینکه خود را دلسوز ملت ایران نشان می‌دهند، مدام در حال دشمنی با مردم ایران و در تلاش هستند به کشورمان ضربه بزنند. این شبکه با این اقدام خود بار دیگر اثبات کرد که انگلیسی‌ها با دشمنان و خائنان به ملت ایران دوست و با دوستان و حامیان کشورمان، دشمن هستند.