ربیعی: دستگیری «زم» موجب اتهام زنی‌های جدید نشود

 سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران درباره دستگیری روح‌الله زم اظهار کرد: من هیچ اعتقادی ندارم که آمدنیوز یک رسانه بود و باید ساحت پاک رسانه را از این تروریست‌هایی که آبروی مردم را هدف قرار دادند، جدا کرد.

اخبار سیاسی- سخنگوی دولت تصریح کرد: ما برای کسانی که مخالف دولت یا نظام باشند، اما بر اساس اعتقادات خود در رسانه‌ها قلم می‌زنند، احترام قائلیم.

او ادامه داد: این فرد در دامن سرویس‌های اطلاعاتی فعالیت می‌کرد و در اخباری که تهیه می‌کرد یک درصد واقعیت غیر قابل انکار و ۹۹ درصد دروغ وجود داشت و با این کار آبروی افراد را می‌برد. حالا من کاری به آموزش‌های تروریستی و تهیه کوکتل مولوتوف او ندارم. او اساس کار خود را بر افشاگری دروغ گذاشته بود و بزرگترین خیانت را به اهالی رسانه و کلماتی مثل دموکراسی، رسانه و آزادی کرد. ما آمدنیوز را حتی یک شبکه اجتماعی آزاد نمی‌دانیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ما برای مخالفان خود که آرمان گرایی دارند احترام قائلیم تصریح کرد: آمدنیوز را نباید در ردیف این رسانه‌ها قرار داد. اقدام آمدنیوز برای فروپاشی ذهنی جامعه بود.

ربیعی تاکید کرد:، اما موضوع دستگیری این فرد نباید زمینه اتهام زنی جدیدی را فراهم کند که البته در چند روز گذشته برای چند نفر این اقدام رخ داد. ما باید از قضاوت‌های تند پرهیز کنیم و اجازه دهیم اطلاعات سپاه موضوع را دنبال کند. باز هم تاکید می‌کنم باید از اتهام زنی و گمانه زنی خودداری شود. دستگیری این فرد موجب شد که ساحت پاک اصحاب رسانه از وجود تروریست‌ها پاک شود.