ساعدی: سرشاخه‌های آمدنیوز در کشور شناسایی و محاکمه می شوند

قاسم ساعدی نماینده مردم هویزه و دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: حرکت قهرمانانه نیروهای امنیتی سپاه در رصد، تعقیب و دستگیری مدیر شبکه آمدنیوز مایه افتخار برای آحاد ملت شریف ایران است و به همه نیروهای سپاه دستمریزاد می‌گوییم که همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند و حرکات آنها مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

اخبار سیاسی-وی افزود: افراد سرسپرده و خودباخته‌ای همچون روح‌الله زم باید به سزای اعمالشان برسند و پاسخگوی عملکرد خود به خاطر یاوه‌گویی‌ها و تخریب‌ها علیه کشور و نظام باشند. دستگیری ریگی، زم و امثال آن، به سازمان‌های جاسوسی سی‌آی‌ای و موساد نشان داد که فکر نکنند دنیا در دست آنهاست و دستگیری این افراد نشان‌دهنده اقتدار دستگاه اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

ساعدی خاطرنشان کرد: من به نیابت از مردم خوزستان به عنوان رئیس مجمع نمایندگان این استان، بنده از طرف مردم و نمایندگان خوزستان از حرکت بسیار ارزنده و مهم سپاه در دستگیری روح‌الله زم تشکر می‌کنم.

وی افزود: سرپل‌ها و سرشاخه‌های شبکه آمدنیوز در داخل کشور از کمند نیروهای امنیتی ما در امان نخواهند بود و سیستم امنیتی کشور آنها را دستگیر خواهند کرد و به سزای اعمالشان خواهند رساند و امیدوارم گام به گام در مسیر دستگیری این افراد شفاف‌سازی لازم نیز برای مردم صورت گیرد تا ملت بدانند که این سرسپردگان در داخل کشور چه کارهایی را انجام داده‌اند. 

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس در پایان گفت: اهل قلم و اهل رسانه ماهیت این سرسپردگان را بیشتر ترسیم کنند تا افکارعمومی اینگونه افراد را بهتر بشناسد.