فرمانده کل سپاه: دست‌ها و خاک کف پای مردم عراق را می‌بوسیم

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اربعین روزی است که همه رودخانه‌های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین (ع) پیش می‌روند و نشان می‌دهند که امام حسین (ع) حقیقت جاری است که از مرز زمان عبور کرده و همه دل‌های مشتاق را متوجه خود کرده است.

اخبار سیاسی- وی افزود: زائران اربعین قطراتی از دریای بیکران هستند که به امام حسین(ع) می‌پیوندند و این پیاده‌روی نشان دهنده وحدت امت اسلامی است. 

سلامی تصریح کرد: امت اسلام بر مبنای عاشورا و امام حسین(ع) است و این مراسم پیاده‌روی اربعین ریشه ظلم و استبداد را از بین خواهد برد. 

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) فراگیر است و همه نسل‌ها و عصر‌ها را در خود ذوب می کند، گفت: همه شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی به یک مسئله فکر می‌کنند و آن هم امام حسین(ع) است. 

فرماندار کل سپاه پاسداران ادامه داد: امام حسین(ع) جهانی است و متعلق به تمامی بشریت است و امروز تمام هستی تحت تاثیر درخشان نور اباعبدالله(ع) است.

سلامی با اشاره به میزبانی مردم عراق از زائران حسینی، گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان نوازی خود را نشان دادند و ما از تک تک آنها تشکر می‌کنیم، دست‌ها و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم، امیدواریم در سلامت و امنیت باشند ما نیز در کنار آنها هستیم. 

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث می‌شود استکبار جهانی مانند یخ ذوب شود، افزود: این حرارتی که مشتاقان امام حسین(ع) ایجاد کردند استکبار را ذوب خواهد کرد.