لاریجانی: باید در شرایط کنونی به فکر پویایی اقتصاد کشور بود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح سامانه فاضلاب مهاباد با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، توجه بسیاری به زیرساخت‌ها شده است اظهار کرد: همین تلاش‌ها در جاده‌سازی، گازرسانی و بخش‌های بیمارستانی شده است.

اخبار سیاسی- وی تصریح کرد: همین اقدامات نشان می‌دهد که در نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران، تمامی تلاش‌ها به منظور آبادانی نظام است و امروز بیش از گذشته نیازمند وفاق و وحدت در کشور هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: بی‌شک دشمنان نظام خواهان تاثیرگزاری سوءدر کشور بوده و از شکوفایی اقتصادی کشورمان جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ تصریح کرد: اخیرا رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که ما کاری به مسائل قومیتی در منطقه نداشته و به دنبال چپاول نفت خاورمیانه هستیم.

لاریجانی با ابراز خرسندی از همنشینی مسالمت‌آمیز در آذربایجان‌غربی بیان کرد: خوشبختانه در این استان تمامی قومیت‌ها زندگی وحدت‌آفرین و مسالمت‌آمیزی داشته بنابراین با توجه به اینکه دشمن به دنبال ماجراجویی در منطقه است باید در این زمینه هوشیار بود.

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی تلاش‌ها باید در جهت حل مشکلات اقتصادی باشد و باید در شرایط کنونی به فکر پویایی اقتصاد کشور بود.