گفتمان نواصولگرایی و جوان گرایی را به مردم معرفی می کنیم

غلامرضا رنجبر دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در درود و ازنا، درباره اقدامات این جمعیت در این دو شهر گفت: گام اول ما پرداختن به مسئله جوان گرایی است. برای پرداختن به این موضوع کمیته هایی در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و آموزش و پروش با حضور جوانانی که دارای مولفه های صلاحیت، خوش نامی ونفوذ هستند را تشکیل دادیم.

اخبار سیاسی-وی ادامه داد: در جلساتی که در این دو شهر با حضور آقای قالیباف داشتیم، به اهمیت جوان گرایی برای حضور در مجلس پرداخته شد و تعدادی از گزینه های مورد نظر را برای کاندیداتوری مجلس معرفی کردیم. این افراد با توجه به خصوصیات و توانایی های شان می توانند به عنوان وزنه معرفی شوند.

رنجبر اضافه کرد: این افراد به گفتمان نواصولگرایی و جوان گرایی معتقد هستند و جلسات متعددی را در این راستا انجام می دهند تا هر چه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، این موضوعات برای مردم بیشتر شناخته شود.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پایان گفت: ما به نمایندگی از جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی جلسات مختلفی با جوانان در دانشگاه ها برگزار کردیم و در حد بضاعت خود موضوعات مختلف را تشریح کردیم. در شهرهای درود و ازنا مردم بیشتر بر اساس اعتقادات قلبی و درونی خود رای می دهند. افراد این منطقه به شعور سیاسی رسیده اند و معنا و مفهوم حزب را درک می کنند.