اسکورت ویژه مرتضوی در روز معارفه

سرویس سیاسی افکار نیوز - مراسم تودیع سرپرست صندوق تامین اجتماعی و معارفه سعید مرتضوی، مدیرعامل جدید این صندوق، بعد از ظهر امروز در حالی برگزار شد که از ورود خبرنگاران به این مراسم، علی رغم دعوت قبلی ممانعت به عمل آمد.
به گزارش افکار نیوز، مراسم معارفه سعید مرتضوی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق تامین اجتماعی ساعت ۱۵ امروز در سالن اجتماعات صندوق تامین اجتماعی برگزار شد.

اگرچه بسیاری از خبرنگاران در اقدامی غیرمنتظره و تقریبا خلاف عرف، به این مراسم دعوت نشدند، اما شماری از رسانه ها از طریق تماس تلفنی حسن ضابطی، مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خود را به این مراسم رساندند.
با این وجود، تیم حفاظتی که مرتضوی را همراهی می کرد از ورود این دسته از خبرنگاران نیز، به مراسم تودیع و معارفه خودداری کرد.
بنا بر مشاهدات عینی خبرنگار افکارنیوز، تنها اجازه ورود به خبرنگار و تصویربردار واحد مرکزی خبر به این مراسم داده شد.

مراسم تودیع و معارفه در صندوق تامین اجتماعی در حالی برگزار شد که پیش از این، الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس از آماده بودن امضاهای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داده و گفته بود که اگر این انتصاب انجام شود، طرح استیضاح را ۱۵ فروردین ماه سال آینده به هیات رییسه مجلس تقدیم می کنیم.