مجلس به‌طور جد پیگیر حقوق مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین است

 عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: دولت باید به طور جد بر بازار کنترل و نظارت داشته باشد و اجازه ندهد که افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای برای افزایش کالا و خدمات شود و نباید اجازه دهد این افزایش قیمت بنزین بر دوش مردم سنگینی کند. 

اخبار سیاسی- وی افزود: مجلس به طور جد موضوع قیمت ها در بازار را پیگیری می‌کند و حافظ حقوق مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین است. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: موضوعی که در اینجا قابل توجه و مورد تاکید است این است که منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین باید در سریع‌ترین زمان ممکن به حساب مردم واریز شود و دولت باید خیلی سریع تکلیف دریافت کنندگان این مبالغ را مشخص و سبد کالا را به اقشار آسیب‌پذیر پرداخت کند. 

عزیز خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع پرداخت سبد کالا به اقشار آسیب پذیر از محل افزایش قیمت بنزین را به طور جد پیگیری و بر روند اجرای این موضوع نظارت خواهد کرد. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان، گفت: دولت باید در ماجرای افزایش قیمت بنزین به طور دقیق حقوق مردم را مدنظر قرار دهد و حمایت‌های لازم را از اقشار آسیب‌پذیر در این ماجرا داشته باشد.