سردار سلیمانی: اجرای ۶۰۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی

 سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری به‌مناسبت سالروز تاسیس بسیج، گفت:  چهلمین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج امسال مصادف با بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است. این بیانیه، یک سند راهبردی برای تکمیل موفقیت‌ها و کامیابی‌ها و تسخیر قلل پشرفت توسعه کشور است.

اخبار سیاسی-  وی افزود: بسیج با رویکردهای نوین خود را آماده می‌کند تا با محوریت نوجوانان و جوانان تلاش سازمان‌یافته‌ای را برای تحقق بیانیه گام دوم انجام دهد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج گسترده ترین شبکه مردمی در درون کشور ما و‌ در خدمت میهن اسلامی، ملت ایران و منافع کشور است، اظهار داشت: بسیج امروز الگویی برای کشورهای مسلمان و ملت‌های آزاده شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در نظام‌های مردم سالار و در مردم سالاری اسلامی، مردم در همه ابعاد و مولفه‌ها، سالار خودشان هستند و بسیج در جنبه‌های مختلف به برقراری مردم سالاری دینی کمک می‌کند.

وی افزود: در هفته بسیج 6000 پروژه محرومیت ردایی توسط گروه‌های جهادی در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد. 

سردار سلیمانی درباره حوادث اخیر در کشور  گفت: حوادث اخیر به دو بخش تقسیم می شود یک بخش آن اعتراض مردم به شیوه و زمان افزایش قیمت سوخت است که توسط مردم هم اعلام شد و این اعتراض باید شنیده بشود چون در کشور ما آزادی وجود دارد و مردم می‌توانند نظرات خود را اعلام کنند. اما بخش دیگر شرارت‌ها و اقدامات خرابکارانه‌ای بود که انجام شد. در عصر روز شنبه کانون های شرارت و دستبرد به اموال مردم ایجاد شد. اینبار هم توطئه آمریکا شکست خورد. آنها می خواستند این پروژه را در سال 97 اجرا کنند که موفق هم نشدند.

وی افزود: منافقین در کشور ما دارای هسته هایی هستند و در سایر کشورها هم مزدوران و منافقین وابسته به آمریکا به منافع ملتها ضربه می‌زنند. در کنار اینها شاید گروه‌های شکست خورده‌ای مانند سلطنت طلب ها هم به میدان آمدند. البته تمام این اقدامات با هوشیاری مردم نا کام ماند و مردم ما با این افراد و گروه ها همکاری نکردند. عوامل اصلی این تحرکات شناسایی و دستگیر شده‌اند و نیروهای امنیتی با سعه صدر با این اتفاقات برخورد کردند و در بسیاری جاها هم مردم خودشان با این عوامل برخورد کردند.