دولتمردان به طور جدی بر وضعیت بازار نظارت داشته باشند

 علیرضا سلیمی در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب نسبت به طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: ایشان روز گذشته در درس خارج فقه خود فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

اخبار سیاسینماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اظهار کرد: در شرایط کنونی مردم نسبت به افزایش قیمت ها نگران هستند و این در حالیست که نمایندگان مجلس هم نگران وضعیت جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت پیش از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین باید نگرانی مردم را برطرف می کرد، ادامه داد: در واقع دولت باید ابتدا مردم را توجیه می کرد و با ارائه اطلاعات مشخص می کرد چه مزایایی با اجرای این طرح شامل حال جامعه می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه دولت باید به طور جدی به میدان بیاید و بر وضعیت بازار نظارت داشته باشد، تصریح کرد: متاسفانه تجریه تلخی در حوزه دلار وجود دارد زیرا در این زمینه نیز دولت قول داده بود شاهد افزایش قیمت نباشیم ولی افزایش نرخ صورت گرفت از این رو اکنون نیز مجلس شدیدا نگران وضعیت مردم است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم برخی از نگرانی مردم سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد بانک ها، جایگاه های پمپ بنزین و سایر اماکنی که مورد تعرض قرار گرفته اند برای مردم هستند و با دارایی آنها درست شده اند از این رو تعرض صورت گرفته نشان می دهد افراد سودجو در کمین فرصت هستند تا کشور را دچار آسیب کنند.

 رهبر معظم انقلاب صبح دیروز (یکشنبه) در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است.