حماسه‌ای ماندگار با حضور مستشاری ایران در جبهه مقاومت خلق شد

 ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال و فضل الهی حضور مستشاری و همراهی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار و درخشان رزمندگان غیور و کفرستیز ایران اسلامی در خلق حماسه‌های ماندگار و سترگ و ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جاودانه پدید آورد.

اخبار سیاسی- این اطلاعیه افزود: تاریخ ۳۰ آبان مقارن با پایان دادن حکومت جعلی و ننگین داعش توسط محور مقاومت با هدایت جمهوری اسلامی در تاریخ حماسه‌های این مرز و بوم به ثبت رسیده است. با نگرش به رویکرد مهار منطقه‌ای ایران توسط آمریکای خبیث و همچنین برنامه عدم ثبات استکبار جهانی که سعی می‌کند با برجسته‌سازی درگیری‌های خیابانی عراق، ناتوانی دولت این کشور را برجسته کند و از طرفی با تبلیغات مسموم و واهی سعی دارد کار بزرگ حذف حکومت داعش را به حساب خود مصادره به مطلوب کند.

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح عنوان داشت: لذا بر تمامی رسانه‌های گروهی و به‌ویژه رسانه ملی است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و قدرت رسانه‌ای و بهره‌برداری گسترده و مفید از عملیات روانی با رویکرد تهاجمی علاوه بر برجسته‌سازی روز ۳۰ آبان و بزرگنمایی شکست داعش و اختصاص این پیروزی بزرگ به محور مقاومت این حربه از دست آمریکا خارج شود.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: در این راستا خواهشمند است مدیران رسانه‌های گروهی نسبت به تهیه، تولید و اطلاع‌رسانی محتوای غنی رسانه‌ای (مقاله- یادداشت- خبر) با موضوع شکست مذبوحانی داعش توسط محور مقاومت و همراهی جمهوری اسلامی در کنار برادران مسلمان خود در خلق این پیروزی عظیم و مقدس همت و تلاش مضاعف کنند.

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح یادآور شد: ضمنا از تکیه و تاکید برنامه ایران به عنوان تنها عامل پیروزی در جبهه مقاومت جدا پرهیز شده و به نقش موثر تمامی گروه‌ها و ملت‌های مسلمان منطقی در این پیروزی اشاره شود تا فتنه‌انگیزان برای اختلاف‌افکنی بین محور مقاومت و کشور‌های مسلمان مایوس شوند.

این اطلاعیه افزود: عدم اقدام موثر و سریع در این زمینه و عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات اثرگذار به موقع باعث مصادره این اقدام توسط آمریکا شده و در سال‌های آینده جامعه جهانی و افکار عمومی چه بسا در رابطه با نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت و ایستادگی و مقاومت فرزندان این مرز و بوم در اثر تبلیغات سوءنظام سلطه به دیده تردید بنگرند.