اغتشاشگران دستگیر شده وابسته به جریان منافقین بودند

 احمد سالک کاشانی حوادث این روزهای اخیر در پی گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: اخیرا رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی ارتش اعلام کردند که فتنه ای جدید پیش رو است  و نیروهای مسلح باید آماده این مسئله باشند.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: بنابراین قرائنی که در فتنه 88 و 78 وجود دارد و در این میان ده سال زمان برده است؛ بالاخره آمریکا و اسرائیل در این مدت در حال طراحی فتنه‌های جدیدی بودند و بدون نقشه در میدان نیامدند.

نظام و دولت باید به مطالبات مردم پاسخ مثبت دهند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اتفاقاتی که در لبنان و عراق اتفاق افتاده بود، مقدمه ای برای انجام اتفاقات در ایران بوده است، البته که مردم مطالباتی در بحث گرانی، تورم، بیکاری و...  داشتند که این حقوق به حق مردم است و باید نظام و دولت به این مطالبات پاسخ مثبت دهند؛ چرا که وقتی پاسخ مثبت داده نمی‌شود، دشمن از همین مسیر سوء استفاده می‌کند و بر موج اعتراضات سوار می‌شود.

دولت باید در مقابل این همه خرابی که رخ داده پاسخ دهد

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: وقتی که مردم صف خود را از اشرار جدا کردند، مشخص شدکه جریان از چه قرار است و الان کسانی که دستگیر شدند به نوعی ارتباط با مناقین و عناصر بیگانگه دارند و آنها هم آموزش‌های لازم را در طول دو سال اخیر دیده بودند برای اینکه این اتفاقات را رقم بزنند؛ حالا شاید پیش بینی می‌کردند که برای دی ماه مقدمه انتخابات و 22 بهمن حرکتی را انجام دهند، اما اعلام گرانی بنزین بدون مطالعه زمان باعث شد؛که این سوژه را به دست اغتشاشگران بدهد و دولت در این زمینه باید پاسخگو باشد.

 سالک در پایان گفت: دولت باید در مقابل این همه خرابی که رخ داده پاسخ دهد و این مسئله ساده ای نیست که بخواهیم از آن عبور کنیم؛ علی‌رغم هشدارهایی که داده شده بود و مخالفت‌هایی که کارشناسان در این رابطه کرده بودند، این کار را انجام دادند و یک زمانی بود که کلید یک فتنه بزرگی را زد و  دولتمردان باید پاسخگوی این مسئله باشند.