چمران: اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تکرار شود

مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروی های انقلاب در گردهمایی اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شورا، با تاکید بر اینکه در انتخابات مجلس پیش رو نیازمند ائتلاف حداکثری هستیم گفت: برخی دغدغه دارند که در لیست فقط اقصاددانان نباشند که مساله درستی است و به همین منظور فرمی طراحی شده که ببینیم چه میزان و از چه تخصص هایی نیازست که به مردم معرفی کنیم.


اخبار سیاسی- وی افزود: از بعد انتخابات ریاست جمهوری اقدامات آغاز شده است ولی به هر حال تا زمان رسیدن به انتخابات شور ایجاد نشده و نمی توان برنامه ها را اجرا کرد.


چمران با بیان اینکه زمان ما کم است و برای جا افتادن گفتمان باید سریع تر عمل کنیم تصریح کرد: ما در حال کار هستیم و باید زودتر اقدامات انجام شود.

عضو شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه دید عمومی مردم دارای سطح بالایی است و البته باید اطلاع رسانی مناسبی نیز صورت بگیرد، گفت: قطعا اشتباهات گذشته نباید تکرار شود و خواسته ما از اساتید دانشگاه همین است که نظر خود را درباره اصلاح موارد گذشته بیان کنند.


چمران درباره جذب اقشار خاکستری خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به شیوه برنامه ریزی و تلاش ما دارد و اگر بتوانیم به طور مناسب وضعیت را تشریح کرده و راهکارهای خود را جا بیندازیم حتما می توانیم آرای طیف ها و بخش های مختلف جامعه را به خود جذب کنیم.