تغییر محل و زمان برگزاری راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران

حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از راهپیمایی مردم با بصیرت و انقلابی شهر تهران در محکومیت اشرار و آشوبگران خبر داد و افزود: در پی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات مردم شریف و انقلابی شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: کشور ما هم اکنون در شرایط حساسی قرار دارد، فتنه‌ای در کشور رخ داد و دشمنان خارجی و منافقین با موج سواری با جنایات مشمئز کننده اغتشاشگران همنوایی کردند و دیدیم این خسارات به نظام و مردم چه ضربه‌ای وارد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اتفاقات تلخ روز‌های گذشته مانند جسارت به حریم مساجد و آتش زدن قرآن و مثله کردن مدافعان امنیت واقعا دردناک بود و به همین جهت در شهر تهران راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، حمایت از مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات به حق مردم برگزار می‌شود.

محمودی یادآور شد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ عصر، در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف برگزار خواهد شد.

اودر پایان خاطر نشان کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران ویژه این مراسم و حاج سعید حدادیان ذاکر اهل بیت (ع) در این مراسم مدیحه سرایی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از این اعلام کرده بود که راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز و تظاهرکنندگان به سمت میدان شهدا خواهند رفت.