40 سال دوم انقلاب فصل شکوفایی نظام اسلامی است

سردار رمضان شریف بعدازظهر امروز در همایش شکوه  پایداری در مسجد ولیعصر با گرامی‌داشت هفته بسیج،  اظهار داشت:  همه خوب می‌دانند نفوذ یک گفتمان سخت و پیچیده است تا قبل از انقلاب اسلامی هر نظامی باید یک نظام کمونیستی را در پیش می‌گرفت اما انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به رهبری یک رهبر بزرگ با گفتمان انقلاب اسلامی پا به میدان سیاست گذاشت.

اخبار سیاسی- سخنگو و مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود:  دشمن سه راهبرد برای تضعیف روحیه مردم پیش‌رو قرار داده اول این که رژیم ستم‌شاهی را یک رژیم مدرن معرفی کند و آن دوران را مشعشع جلوه دهد، دوم شرایط امروز را می‌خواهند سخت تلقی کند و سوم شرایط آینده را بسیار مایوس کننده و ناامید در ذهن و جان ما بگذارد.

وی ابراز داشت: دشمن از یک فرصت تاریخی بهره‌مند است و این که حدود ۴۰ میلیون نفر (جوانان و نوجوانان) رژیم ستم‌شاهی و مبارزات روحانیون را درک نکردند به صورت ملموس و عینی اگر چه چیزهایی شنیده‌اند این تعداد دوران مقدس را هم درک نکردند و به گفته جامعه ‌شناسان یک انقطاع نسل اتفاق افتاده که دشمن از همین انقطاع  سواستفاده می‌کند.

سردار شریف افزود: ۴۰ سال گذشته سال‌های رویارویی با دشمن و تثبیت انقلاب اسلامی و ۴۰ سال آینده سال‌های شکوفایی و پیروزی ماست و به فضل الهی شاهد یک اقتصاد پایدار خواهیم بود و این تنها یک شعار نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در چهل سال گذشته در یک رویارویی کاملا سازمان‌یافته در مقابل دشمن در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم، بیان کرد: امروز حدود پنجاه میلیون نفر از جمعیت کشور مبارزات قبل انقلاب را ندیدند و لمس نکردند. این جمعیت که جوان‌اند مستعد عملیات روانی گسترده هستند، دشمن تلاش می‌کند تا این قشر جمعیت را از گذشته خود پشیمان کند که چرا پدرانشان علیه رژیم پهلوی قیام کردند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند کشور را در مسائل مختلف درمانی، بهداشتی، دفاعی و ... بحرانی جلوه دهد، بیان کرد: وضعیت در ارگان مقابل بحرانی است، ثبات در جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری شجاع که در قلب آحاد ملت جای داشته وجود دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب بسیاری از مردم هیچ امکانات رفاهی، خدماتی در بخش‌‌های مختلف مانند آب، برق، گاز، فضای آموزشی و دیگر عرصه‌ها نداشتند ولی اکنون بالای 90 درصد روستاها از امکانات لازم برخوردارند.

وی پیشرفت و توسعه ایران در 40 سال انقلاب اسلامی  را غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب دانست و تاکید کرد: در بخش درمان قبل از انقلاب  تمام پزشکان در نقاط مختلف کشور از کشورهای هندی بودند ولی اکنون در تمام نقاط شهری و روستایی پزشکان متخصص ایرانی  در حال خدمات‌رسانی هستند.