خیلی‌‌ها از رایشان به فهرست اصلاح‌طلبان مجلس دهم پشیمان هستند

 محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل راهبردی در مورد علل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا گفت: من نامزد شدم؛ اگر در لیست ولایت مدارن قرار گرفتم ادامه می دهم؛ اگر نباشم به نفع این لیست کناره گیری می کنم و من هیچ لابی با هیچ گروهی نداشتم.

اخبار سیاسی- وی در مورد ضعف مجلس فعلی بیان داشت: یک تعدادی از نمایندگان فعلی با فریب ، پول خرج کردن و حمایت بیگانگان وارد مجلس شدند. ما می‌دانیم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، دشمنان ما از لیست اصلاح طلبان حمایت کردند و حضرت امام نیز فرمودند که اگر دیدید بیگانگان از کسی حمایت می کنند بدانید آن مسیر اشتباه است.

این داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینها خیلی فریب کاری کردند و خیلی از مردم نیز از رایشان پشیمان هستند. امیدواریم این اتفاقات برای مردم تجربه شود تا در انتخاب درست دقت کنند و فریب تبلیغات دروغین را نخورند.

 قدیری ابیانه با تاکید بر شفافیت در هزینه های انتخاباتی اظهار داشت: در بسیاری از کشورها این شفافیت هزینه ها هست و می توانم ادعا کنم کسی که میلیاردی برای رفتن به مجلس خرج میکند برای مبارزه با فساد به مجلس نمی رود و متاسفانه در مجلس فعلی حمایت از فساد را زیاد دیدیم.