افراد کارآمد، متعهد، ولایی و دلسوز باید انتخاب شوند

 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد سازوکارهای نیروهای انقلابی در انتخابات آتی مجلس اظهار کرد: با توجه به برخی شرایط موجود در کشور مانند تلاش خارجی‌ها برای ایجاد افتراق در کشور، نارضایتی مردم از مسئولان اجرایی کشور و قوه مقننه، باید افراد ولایی، متدین و انقلابی در صحنه حضور داشته باشند.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: وحدت در کشور یک امر ضروری است، اگر انسجام، وحدت، همدلی و یکپارچگی ایجاد شود، امید است تا افراد دلسوز، پاکدست، ولایی و انقلابی در انتخابات مجلس سکان قوه مقننه را در دست بگیرند، اما در غیر این صورت و وجود اختلاف در بین انقلابیون نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امیدوارم مسائل اخیری که در کشور رخ داد مردم را بیدار کند و مردم توجه داشته باشند که دشمنان خارجی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند تا ملت ایران را از نظام و ولایت جدا کنند، خدا را شکر راهپیمایی اخیر نشان داد اکثر مردم آگاه هستند و صف خود را از صف اغتشاشگران و مزدوران بیگانه جدا می‌کنند.

آیت‌اللّه مجتهد شبستری با بیان اینکه مردم باید در انتخابات با هوشیاری افراد را گزینش و انتخاب کنند، گفت: افراد کارآمد، متعهد، ولایی و دلسوز کشور باید انتخاب شوند تا بتوانیم مجلس شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی داشته باشیم.