خجسته: لزوم توجه به مطالبات مردم عراق و هشدار نسبت به توطئه کشور‌های خارجی

 امیر خجسته با اشاره به سفر خود به قم و دیدار با نماینده آیت‌الله سیستانی ، گفت: مرجعیت عالیقدر شیعی در عراق همواره در خط مقدم مقابله با توطئه های خطرناک جهان اسلام قرار داشته و علاوه بر تربیت شمار زیادی از علمای بزرگ اسلامی در عرصه‌های سیاسی نیز دستاورد‌های مهمی در مقابل دشمنان اسلام علی الخصوص استکبار جهانی داشته است.

اخبار سیاسی- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران فعلی که جهان تشیع مورد هجمه بی‌سابقه دشمنان قرار گرفته است مسئولیت مرجعیت عالی برای آگاهی مردم و بصیرت افزایی در مقابل فتنه‌های خطرناک صهیونیست‌ها بسیار سنگین‌تر از گذشته است لذا حضور شخصیت عالیقدر و دانشمندی همچون آیت‌الله سیستانی برای مردم عراق و جهان اسلام بسیار مهم و مبارک است. ایشان همواره در شرایط حساس با اتخاذ مواضع راهبردی و هوشمندانه موجب شکست توطئه‌های خطرناک علیه جهان اسلام و ملت عراق گردیدند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به مطالبات مردم عراق تاکید کرد و گفت: ملت بزرگ عراق پس از سال‌ها رنج و سختی اکنون به دنبال برقراری آرامش و رفاه در کشور خود هستند و در همین راستا مطالبات آن‌ها باید به طور جد مورد توجه دولت قرار گیرد و قطعا هیچ دولتی نمی‌تواند با وجود فساد از پشتیبانی مردمی برخوردار باشد و لازم است حاکمیت عراق برای مبارزه با فساد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام شهرستانی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور این نماینده مجلس اتحاد بین دو ملت ایران و عراق ناگسستنی دانست و ابراز داشت فتنه‌های خبیثان و دشمنان تشیع نمی‌تواند اندکی از روابط عمیق و راهبردی دو ملت را تیره و تاریک کند.