مجلس کارآمد و مقتدر دولت را مجبور به حل مشکلات مردم خواهد کرد

 امیرابراهیم رسولی صبح شنبه ۱۶اذر باحضور در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

اخبار سیاسی- وی پس از ثبت نام درجمع خبرنگاران گفت: امروز ناکارآمدی مجلس نمایان شده و چاره ای جزتحول نیست. تحول یک شعار نیست باید درعمل تحقق یابد وراه آن ورود نیروی باانگیزه ومتخصص است.

این فعال رسانه ای که مدیرمسئول سایت وماهنامه نماینده (رسانه تخصصی حوزه مجلس) نیزهست افزود: اولین اقدام برای زنده کردن وظیفه نظارتی مجلس حذف پدیده وکیل الدولگی ست. وقتی ازاین پدیده حرف می‌زنیم منظورمان آسیبی ست که امروز مجلس رابیمارکرده وباید آن را برطرف کرد ومن مطئمنم درمجلس آینده خانه ملت رابه ملت پس دهیم تا وکیل مردم باشیم.

رسولی تاکیدکرد؛دکان وکیل الدوله ها را تعطیل میکنیم تا نفع دولت به مردم برسدلذاامروز باید طوری درانتخابات شرکت کنیم تا فردابه رای خودببالیم نه اینکه دائم بنالیم.

وی در پایان گفت : علوم سیاسی خوانده ام اما به واسطه ی تجربه ۱۲سال حضورم دربدنه ی مجلس و تجربه اندوزی میدانم چنانچه وارد مجلس شوم چگونه با یک کار جمعی این وضع فشل راسامان داده ولبخند رضایت را به لبان قشر متوسط وضعیف که امروز اکثریتند برگردانیم.

به عنوان یک جوان تمام تلاشم را خواهم کرد تا اصلاحی که آیت الله رییسی در قوه قضاییه شروع کرد را در قوه مقننه دنبال ؛تامجلس به راس اموربازگردد

گفتنی ست رسولی متولد۵۹ ومتولد تهران است.درمجلس هشتم ونهم مشاور وررییس دفتر حدادعادل بوده و با بسیاری از نمایندگان ازنزدیک کارکرده است. وی درمجلس دهم نیز مسئولیت پارلمانی داشته ودرعین حال به واسطه مدیرمسئولی سایت نماینده نسبت به جزییات امور داخلی مجلس از صحن تاکمیسیونها اشراف کامل دارد.