ذوالقدر: کسی که با پول وارد مجلس می‌شود، نماینده مردم نیست

 فاطمه ذوالقدر نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: قطعاً این‌طور است منابع و میزان هزینه‌کرد تبلیغات انتخابات کاندیداهای مجلس باید به طور شفاف مشخص شود. 

اخبار سیاسی- وی افزود: تاکید ما هم روی شفاف‌سازی در همه مسائل است! ما هم موافق نیستیم که کاندیداهای انتخابات مجلس با وعده وعیدهای واهی وارد مجلس شوند و پول‌های زیادی خرج کنند. 

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: معتقدم هر کسی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارد، منابع هزینه‌هایش به طور شفاف مشخص شود. 

ذوالقدر، شفافسازی در میزان هزینه‌های انتخاباتی را ضروری دانست و اظهار داشت: تعجب می‌کنم که چرا برخی کاندیداها برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس هزینه‌های میلیاردی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم مجلسی با هزینه‌های تبلیغاتی معقول تشکیل شود، گفت: البته مردم نیز خودشان باید بصیرت داشته باشند، قطعاً کسی که با پول وارد مجلس می‌شود، نماینده مردم نیست، بلکه نماینده گروهی می‌شود که برایش هزینه و از او حمایت کردند. 

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا حاضرید هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را به مردم به طور شفاف اعلام کنید؟ گفت: ما حاضریم هزینه‌های خود را اعلام کنیم، در دوره دهم مجلس هم از طریق لیست وارد عرصه انتخابات مجلس شدیم و در آن زمان هم بیشتر از 30، 40 میلیون تومان هزینه نکردیم، همه چیز گروهی و دسته جمعی است و قطعا هزینه‌های زیادی نخواهیم داشت. 

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان درباره کاندیداتوری محمد رضا عارف برای نمایندگی مجلس در دوره یازدهم، خاطرنشان کرد: بنده از تصمیم آقای عارف برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم اطلاعی ندارم، بنده نیز به احتمال زیاد در قالب لیست در انتخابات مجلس شرکت میکنم.