کاندیداتوری قالیباف جریان اصولگرایی را در کشور پررنگ تر می کند

به گزارش پایگاه خبری افکار نیوز ، علی عسگر عبدالهی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در الیگودرز عملکرد حزب را در آستانه انتخابات، در راستای وحدت اصولگرایان و نیروهای انقلابی عنوان کرد و گفت: از 10 نفر از افراد انقلابی که قصد کاندیداتوری مجلس را داشتند، مصاحبه های متعدد گرفته شد و مقرر گردید همکاری های لازم میان کاندیداها برای اهدافی که نیروهای انقلابی برای جامعه و کشور دارند، انجام بگیرد.

اخبار سیاسی - عبدالهی با اشاره به ورود نیروهای انقلابی و در اختیار گرفتن کرسی های مجلس، بیان کرد: اگر احتمال ورود کاندیداهای انقلابی به مجلس در این دوره افزایش پیدا کرده به دلیل عملکرد ضعیف نمایندگان فعلی مجلس بوده که نتوانسته اند رضایت مردم را جلب کنند. به همین علت امروز محبوبیت و اقبال به سوی نیروهای انقلابی زیاد شده است. 

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در الیگودرز درباره طرح مجلس نو گفت: آقای قالیباف این طرح را پایه گذاری کرده و از نیروهای جوان و انقلابی دعوت کرد تا برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کنند تا با رویکرد وضع قوانین به روز و کاربردی که به رفع مشکلات جامعه بینجامد، وارد مجلس شوند و کمک به رفع مشکلات جامعه کنند.

عبدالهی درباره احتمال پیروزی جریان اصولگرایی در انتخابات آتی مجلس گفت: حضور آقای قالیباف در انتخابات مجلس باعث شد لیستی که ایشان به عنوان سرلیست در آن حضور دارد، به طور قطع پیروز تهران شود. حضور ایشان در این لیست می تواند جریان اصولگرایی را در همه کشور پررنگ تر کند و تعداد کرسی های بیشتری را در مجلس تصاحب کند.  

وی مشکل تورم را از مهم ترین معضلات مردم عنوان کرد و افزود: معیشت مردم با سختی روبروست و مقام معظم رهبری نیز دغدغه این مسئله را دارند. در گام دوم انقلاب نیز بر اهمیت رفاه و تامین معیشت مردم تاکید شده است اما این مسئله باعث نشده که مردم با انقلاب و نظام مشکل داشته باشند بلکه بارها ثابت کرده اند پای نظام ایستاده اند.

وی تاکید کرد: مجلس نو با وجود جوانان کارآمد و انقلابی می تواند مشکلات جامعه را رفع کند زیرا بحث تورم و معضلات زندگی گریبان گیر همه اقشار است و جامعه را با سختی و مشکل مواجه کرده که باید به سرعت به آن رسیدگی شود.