عربستان می خواهد ایران را بدنام کند

 مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت های  وزیر مشاور در امور خارجی عربستان مبنی بر اینکه ایران به گروهک های تروریستی موشک بالستیک می دهد تا به مناطق مختلف حمله کنند، گفت: چنین ادعاهای تکراری همیشه از سوی عربستان مطرح می شود. عربستان از زمانی که تحولاتی از سوی بن سلمان در این کشور ایجاد شد، با مشکلات عدیده ای روبرو شده و به دنبال فرافکنی است. آل سعود سعی دارد با فرافکنی، مسئولیت شکست های منطقه‌ای اش را به جمهوری اسلامی ایران گره بزند و تلاش می کند که ایران را بدنام کند.

اخبار سیاسی- عربستان با اجماع در منطقه میخواهد این موضوع را القا کند که دشمن مشترک ما ایران است.

گودرزی عنوان کرد: این کشور با یک اجماع و همگرایی با کشورهای منطقه‌ای علیه ایران فعالیت کرده و می خواهد این موضوع را القا کند که  دشمن مشترک ما ایران است .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  مطرح شدن مجدد این موضوعات از سوی عربستان یک سیاست قدیمی و نخ نماست ولی ما سعی کردیم در مناسبات خود با عربستان رویکرد فاصله گرفتن از گذشته را پیش ببریم و انتظارمان نیز از عربستان چنین بود.

با مذاکرات منطقه ای، بحران های منطقه رفع خواهد شد

وی با تاکید بر اینکه با مذاکرات منطقه ای، بحران های منطقه رفع خواهد شد، بیان کرد: ما این موضوع را اصل می دانیم که کشورهای منطقه باید در همکاری و هماهنگی با همکدیگر تلاش های لازم را لحاظ کنند ولی متاسفانه این عربستان است که تمنای حضور و حمایت غرب و دیگر کشورها را دارد و اقداماتی انجام می دهد که بحران هایی مثل یمن و بحرین را به دنبال آورده است.