صادقی: تحریم انتخابات معنا ندارد

 محمود صادقی به طرح ایده برخی ازکنش‌گران سیاسی اصلاح ‌طلب مبنی بر تحریم انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: تحریم انتخابات هیچ معنای خاصی ندارد، اما وقتی که ما ( اصلاح طلبان ) کاندیدا نداشته باشیم؛ ارائه لیست "تکلیف ما لا یطاق" است.

اخبار سیاسی-  وی در ادامه افزود: بنابراین وقتی که کاندیدای مورد نظر وجود نداشته باشد به غیر از عدم ارائه لیست باید چه کار دیگری انجام داد و در این راستا هم معلوم است که لیستی از اصلاح طلبان ارائه نخواهد شد.

اصلاح‌طلبان بنا دارند به شیوه اقتضایی لیست ارائه دهند 

عضو فراکسیون امید مجلس به شرط اصلاح طلبان برای ارائه لیست انتخاباتی اشاره و تاکید کرد: اصلاح‌طلبان بنا دارند به شیوه اقتضایی عمل کنند و اینکه می‌گویند مشروط به شرایط عمل می‌کنند؛ یعنی به اقتضای شرایطی که پیش می‌آید لیست ارائه می‌دهند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات اظهار کرد: وقتی که در تهران حد قابل قبولی از کاندیدای اصلاح طلب تایید صلاحیت نشوند، راهی جز عدم ارائه لیست نداریم و در غیر اینصورت چکاری می‌شود انجام داد؛ بالاخره لیست‌های ائتلافی را هم یک بار تجربه کردیم که جواب نداد.

صادقی تصریح کرد: حاکمیت اگر نگران رویکردهای تحریمی است؛ قطعا باید این مسئله را حل کند یعنی این نگرانی که بابت تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان وجود دارد کلید حل آن دست حاکمیت است