پس گرفتن امضا استیضاح وزرا غیرحرفه‌ای بود

اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری رودسر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به طرح موضوع استیضاح برخی وزرا در صحن مجلس، اظهار کرد: پس گرفتن امضا از سوی نمایندگان مجلس در ارتباط با استیضاح برخی وزرا از جمله نفت و کشور غیر منطقی و غیر حرفه‌ای است.

اخبار سیاسی - عباسی به موضوع تعامل مجلس با دولت نیز اشاره کرد و افزود: نقد نسبت به عملکرد دولت باید به دور از بی احترامی و تنها برای بیان مشکلات و رفع آنها باشد.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی در جامعه، بیان کرد: اینکه فردی به خود اجازه می‌دهد در این شرایط مردم را نسبت به نظام بدبین کند چه معنی می‌تواند داشته باشد همه باید تلاش کنیم تا کسی به خود اجازه ندهد مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

احداث دو پل در رودسر

در ادامه این جلسه فرماندار رودسر نیز با اشاره به احداث دو پا در مناطق مختلف این شهرستان، اظهار کرد: پل گزاف رود با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و پل قاسم آباد با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است.

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته بود که به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است، ادامه داد: باید رودخانه‌های را قبل از تخم ریزی ماهیان ساماندهی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، تأکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد از امکانات دولتی به نفع کاندیدای استفاده کند.