به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از "العربیه" نوشت: نشریه روسى "کراسنایا زفیزدا" با ذکر لیستى از مراکز اتمى ایران که مدعی شده رژیم صهیونیستی قصد داشت آنها را بمباران کند، نوشت: این طرح از حمایت پشت پرده واشنگتن برخوردار است.

نشریه روسى " کراسنایا زفیزدا " در شماره روز گذشته خود با ذکر لیستى از مراکز اتمى ایران که رژیم صهیونیستی قصد داشت آنها را بمباران کند، نوشت: طرح حمله اسرائیل از حمایت پشت پرده واشنگتن برخوردار است.

این نشریه نوشت: آمریکا سعى مى‌کند خود را از چنین اقدامى دور و بى اطلاع نشان دهد، اما تل آویو در طرح حمله خود از کمک‌هاى تکنیکى و اطلاعاتى لازم از سوى واشنگتن برخوردار مى‌باشد.

به نوشته کراسنایا زفیزدا که ارگان وزارت دفاع روسیه به شمار مى‌آید، اسرائیل اطلاعاتى مبنى بر سطح پیشرفت برنامه اتمى ایران و نقاط ضعف و قوت آن در اختیار دارد و بر همین اساس طرح حمله خود را تنظیم کرده است.

در این طرح رژیم صهیونیستی قصد داشت چهار مرکز اتمى زیرزمینى و دو راکتور اتمى روى زمین را که با سیستم دفاعى موشک‌هاى بازدارنده اس ۲۰۰ ساخت روسیه حفاظت مى‌شود، مورد حمله قراردهد.

علاوه بر اینها، ۲ نقطه دیگر که کارشان تهیه یا ارتقاى موشک‌هاى بالستیک است نیز مورد هدف بوده‌اند.

این نشریه روسى ادعا کرده که جنگنده‌هاى اسرائیلى قادرند فضاى اردن و عراق را رد کرده به آسمان ایران برسند و پس از انجام عملیات از فراز خاک سعودى به پایگاه‌هاى خود بازگردند.

طبق گزارش خبرى کراسنایا زفیزدا، ضربه زدن به ایران به گفته کارشناسان ۱۰۰ بمب افکن از نوع اف ۱۵ آى و اف ۱۶ آى و نیز تعدادى هواپیماى سوخت رسان نیاز دارد که اسرائیل ۷ فروند از این نوع هواپیما دارد.

علاوه بر اینها در چنین حملهاى نیاز به هواپیماهاى شناسایى و نبرد الکترونیک است که اسرائیل ۴ فروند از این نوع را در اختیار دارد.