فرافکنی اصلاح طلبان به دلیل عدم‌مقبولیت

لطف الله فروزنده فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به اظهارات بهزاد نبوی مبنی بر عدم اختیارات لازم دولت اظهار کرد: جریان دوم خرداد که در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردند و امروز مجلس و دولت در اختیار آنها قرار دارد، شعار‌هایی را  مردم بازگو کردند که تا کنون قادر به عملی کردن آنها نبوده اند.

اخبار سیاسی - او با بیان اینکه امروز مردم به دلیل عدم کارآمدی به اصلاح طلبان نمره قبولی نمی‌دهند، گفت: اصلاح طلبان در این شرایط فرار رو به جلو می‌کنند، زیرا می‌خواهند در صحنه انتخابات پیروز شوند از این سو درصدد جدا کردن سهم خود از دولت هم هستند و به جای پذیرش ناکارآمدی در عملکرد خود، ضعف در مدیریت اقتصاد و تحمیل برجام بدون سر انجام به ملت فرار رو به جلو می‌کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه در قانون اساسی بیشترین اختیارات در دست دولت و مجلس است، تصریح کرد: اگر دولت و مجلس کارآمد باشند، قادر به حل مشکلات کشور هستند، چراکه دولت مسئول اجرایی کشور  بوده و به همین دلیل آنها باید پاسخگوی شرایط کشور باشد در همین راستا هم در قانون اساسی مترقی کشورمان هم تفکیک قوا وجود دارد و هم هر قوه به اندازه محدوده وظایفش اختیارات دارد.

فروزنده ادامه داد: زمانی که کاندید ها برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند باید از قبل متوجه باشند که دولت چه مسئولیتی دارد از این سو معتقدم بهزاد نبوی به عنوان نظریه پرداز جریان اصلاح طلب به دلیل عدم پاسخگویی این جریان فرار رو به جلو می‌کند.

او درمورد تاثیر این اظهارات بر نظر منفی مردم نسبت به حامیان دولت گفت: با توجه به هوشمندی و بصیرت مردم بعید به نظر می‌رسد که مردم تحت تاثیر این نوع اظهارات قرار بگیرند، زیرا در آستانه انتخابات مجلس اصلاح طلبان  احساس می‌کنند که  رأی و مقبولیت لازم را ندارند به همین دلیل دست به فرافکنی می‌زنند و قطعا مردم نسبت به این مسئله آگاهی لازم را دارند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مردم باید بدانند که ۶ سال کشور در اختیار اصلاح طلبان بوده است، گفت: در این مدت اصلاح طلبان همه نوع اختیارات را داشته اند حتی رهبری به این افراد اجازه مذاکره با آمریکا را هم داد از این سو جای هیچ ابهامی وجود ندارد که دولت اختیارات لازم را داشته با این حال به وظایف خود را بدرستی عمل نکرده است.

فروزنده افزود: معتقدم مردم هوشمندانه عمل خواهند کرده و دیگر اجازه نمی‌دهند که اصلاح طلبانی که عدم کارآمدی شان ثابت شده است بار دیگر فضای مجلس و دولت را در دست بگیرند.