۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای عمران، آبادانی و تکمیل زیرساخت‌ها

محمدباقر نوبخت در حاشیه سفر به منطقه عشایری چاه تلخ بخش روداب سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: در بودجه سال آینده برای عمران و آبادانی و تکمیل زیرساخت‌ها ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده، همچنین طی ۹ ماه سال جاری، ۳۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات در این خصوص صورت گرفته است.

اخبار سیاسی- رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص اشتغال نیز افزود: در تبصره ۱۸ برنامه جامعی در ۹ طرح از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که بتوانیم ۹۸۸ هزار فرصت شغلی در سال آینده ایجاد کنیم.

 ۴ هزار طرح هادی روستایی در دست اجراست

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در خصوص افتتاح طرح‌های هادی، گفت: در سال‌جاری طرح هادی در ۲ هزار روستای بالا ۲۰ خانوار در دست اجراست، همچنین ۲ هزار روستا طرح هادی نیمه‌تمام دارد که تکمیل می‌شود.

علیرضا تابش افزود: در مجموع ۴ هزار طرح هادی روستایی در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای مسکن سیل‌زدگان و محرومان در روستاها، بیان کرد: با توجه به اعتبارات سازمان برنامه و‌ بودجه ۳۲ هزار مسکن محرومان به مسکن کشور اضافه شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم ۹۴۰ مین طرح هادی روستایی در خراسان رضوی در روستای عشایری ۷۵ خانواری چاه‌تلخ بخش روداب سبزوار با اعتبار یک‌میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.