دولت درآمد گرانی بنزین را جزء منابع لحاظ نکرد

 حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را که در آبان ماه انجام شد در لایحه بودجه سال 99 لحاظ نکرده است.

اخبار سیاسی- وی افزود: علاوه بر این به دنبال صرفه‌جویی صورت گرفته پس از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین ، بنزین‌های صرفه‌جویی شده به خارج از کشور صادر می‌شود که درآمدهای حاصل از این بخش هم توسط دولت در بودجه نیامده است. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: ما درصدد هستیم تا با لحاظ کردن این درآمدها و گنجاندن این موارد در بخش درآمدی بودجه ضمن افزایش منابع درآمدی، درآمدهای حاصل از این بخش به عنوان یارانه به مردم پرداخت شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: بررسی بخش درآمدی بودجه 99 در کمیسیون تلفیق رو به پایان است و پس از اتمام کار در بخش درآمدی در هفته جاری اعضای کمیسیون تلفیق از هفته آینده وارد کار بررسی بخش هزینه‌ای بودجه خواهند شد.

وی در پایان گفت: بخش درآمدی بودجه جز در مواردی که به کارگروه ارجاع شده، هم اکنون در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و در بخش‌هایی همچون مالیات، پرداخت یارانه‌ها و موضوع فروش نفت، موضوع در کارگروه در حال بررسی است و در جلسات پیش‌رو در کمیسیون مطرح و بررسی‌های لازم در مورد آن انجام خواهد شد.