اتکا به جوانان و نخبگان رمز پیروزی است/ نمایندگان فعلی تنها کرسی‌ها مجلس را تنگ کرده‌اند

اخبار سیاسی-دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایلام با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات باید به جوانان میدان داد، گفت: «اگر در مجلس یازدهم جوانان میدان‌داری کنند، شورونشاط به کشور بازمی‌گردد و مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد. نمایندگان فعلی تنها کرسی‌ها مجلس را تنگ کرده‌اند.»

به گزارش افکارنیوز،فتح‌الله محمدی، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایلام در گفتگو با افکارنیوز ضمن تأکید بر لزوم جوان‌گرایی در مجلس یازدهم بیان کرد: «در این دوره از انتخابات، سیاستمداران باتجربه باید تجارب خود را به جوانان منتقل کنند و به آنان فرصت دهند. در حال حاضر کشور نیاز به جوان‌گرایی دارد و در این دوره باید به نیروهای جوان انقلابی تکیه و با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات را برطرف کرد زیرا اتکا به جوانان و نخبگان رمز پیروزی است.»

وی افزود: «شرایط فعلی اقتصاد و شکور دسترنج اصلاح‌طلبان دولت موردحمایتشان است بااین‌حال بازهم برای انتخابات مشغول فعالیت هستند و ساکت ننشسته‌اند اما تلاش آن‌ها بیهوده است و مردم دیگر به آن‌ها اعتماد ندارند و امیدشان را به آن‌ها ازدست‌داده‌اند. اصلاح‌طلبان با شعارهای خوبی پا به میدان گذاشتند اما در عمل عملکرد چندانی نداشتند و مردم نیز آگاه هستند و دوباره سرنوشت خود را به دست آن‌ها نمی‌سپارند.»

محمدی ضمن انتقاد از عملکرد مجلس فعلی، گفت: «نمایندگان مجلس فعلی رانت‌خوار و جیره‌خوار دولت هستند و تمام این مجلس دارای نقاط ضعف است. آن‌ها فقط به دنبال منافع خود هستند و منافع کشور و مردم برای آن‌ها بی‌اهمیت است و به همین دلیل هیچ کارایی برای حل مشکلات جامعه و مردم نداشتند. این مجلس دیگر کارایی لازم را ندارد و نمایندگان تنها کرسی‌ها مجلس را تنگ کرده‌اند.»

*با اتحاد و همدلی می‌توانیم اعتماد و امید را به مردم بازگردانیم

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایلام اظهار کرد: «آخرین جلسه نیروهای انقلاب در ایلام به این صورت است که لیست نهایی 15 نفره استان، با توجه به نظر مردم و اهداف جریان نیروهای انقلاب انتخاب می‌شوند تا برای عملکرد عالی و قوی آماده شویم و با اتحاد و همدلی بتوانیم دوباره اعتماد و امید را به مردم بازگردانیم.»

وی با اشاره به روی کار آمدن مجلس نو، گفت: «مجلس جدید می‌تواند این دولت خسته را به حرکت وادار یا از عملکرد بی‌فایده دولت جلوگیری کند. مجلس باید ناظر بر عملکرد دولت باشد نه اینکه قوانینی تصویب کند که نه‌تنها باری از دوش مردم برندارد بلکه مشکلی نیز بر مشکلاتشان بیفزاید.»

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایلام در پایان بیان کرد: «مشارکت در استان ما قبیله‌ای و پیش‌بینی برای مشارکت مردم بالای 80 درصد است و به‌تبع آن مشارکت مردم در کل کشور نیز  بسیار گسترده خواهد بود. مردم به دنبال فکری نو و حرکتی تازه پای صندوق‌های رأی می‌آیند و این امید و شور در بین جوانان بیشتر دیده می‌شود.»