اقدام حماقت‌آمیز آمریکا عزم رزمندگان اسلام را برای نابودی استکبار جزم‌تر می‌کند

 در پی اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

اخبار سیاسی -متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا».

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳


شهادت سردار سرافراز اسلام، ولایت و مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

مجاهد عظیم‌الشان ما پس از عمری جهاد و مبارزه با استکبارجهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرین خود رسید وبه خیل شهدای اسلام و انقلاب اسلامی پیوست.

اینجانب شهادت این مجاهد عالیقدر را به محضر حضرت بقیه الاعظم(عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ( مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی وهمه یاران و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، بویژه خانواده معظم وصبور شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

این اقدام ددمنشانه و حماقت آمیز دولت تروریست و جنایتکار آمریکا عزم مبارزان جبهه مقاومت را در راه مبارزه با استکبارجهانی و نابودی نهایی آنان جزم تر خواهد نمود و بزودی شاهد اضمحلال همه آنان خواهیم بود.