تروریست‌های رژیم آمریکا از امروز باید با دلهره و اضطراب زندگی کنند

 حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به  شهادت شهید سپهبد  حاج قاسم سلیمانی  سردار امت اسلامی، گفت: شهادت این فرمانده مردمی و مخلص امت اسلام که از سوی رژیم تروریست و ترویست‌پور آمریکا صورت گرفت عمق کینه آنها را از نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران و نفاق پنهان‌شان علیه مردم عزیر کشورمان، نشان داد.

اخبار سیاسی- وی افزود: اقدام حقیرانه رژیم جنایتکار آمریکا ، جنایت دیگری به تاریخ جنایت‌های آنها افزود و این گزاره را که «دستانی چدنی با روکش مخملی دارند» را بار دیگر اثبات و ذات پلید آمریکا را نمایان‌تر از گذشته کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نه صرفاً یک فرمانده نظامی که یک چهره شاخص ملی بود که در امورات مختلف از جمله یاری‌رسانی در حوادث هم به کمک مردم می‌شتافت و مردم هنوز خنده‌های از سر مهر و محبت او را در جریان خدمت رسانی به سیل‌زدگان خوزستان فراموش نکرده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در ادامه به رذالت رسانه‌های بیگانه اشاره کرد  و گفت: بر کسی پوشیده نیست که حاج قاسم سلیمانی پرچم‌دار مبارزه با تروریسم یک چهره بین‌المللی در این مسیر است و اتفاقاً رژیم آمریکا و اذناب منطقه‌ای و بازوهای رسانه‌ای آن از همین ناراحت هستند که این سردار امت اسلام اجازه نداد تروریسم در منطقه پا بگیرد.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: همان‌طور که مقامات کشورمان اعلام کرده‌اند «انتقام سختی» از رژیم پلید آمریکا در دستور کار است و تروریست‌های رژیم آمریکا از امروز با باید دلهره و اضطراب زندگی کنند چون مسیری را که انتخاب کردند عواقبی غیر از این در پی ندارد و نخواهد داشت.