بادامچیان: مردم امروز با سردار قاآنی پیمان یاری می‌بندند

 اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه در پایان نشست دبیران حزب متبوع خود اظهار کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک سردار اسلامی و ملی و متعلق به مبارزات ملت‌های اسلامی در قاب بین‌الملل اسلام بود. او یک عارف مجاهد و یک استراتژیست بی‌نظیر در امر مبارزه با تروریسم بود. او همانند کوهی بلند و صخره‌ای سخت و دریایی جوشان بود که در برابر موج هجوم تروریسم در غرب آسیا ایستاد و پرچم داعش را از عراق و سوریه به زیر کشید و نگذاشت حتی دامنه تجاوزات داعش به اروپا برسد و او استحکام‌بخش پایه‌های مکتب مقاومت در غرب آسیا و حتی جهان است.

اخبار سیاسی- او از ابومهدی المهندس به عنوان یار وفادار سردار سلیمانی یاد کرد و افزود: سازه اصلی مقاومت در عراق با شکل‌گیری حشد الشعبی بوجود آمد و المهندس در مهندسی این سازه نقش تعیین کننده داشت.

بادامچیان با اشاره به مواضع ترامپ و پمپئو اظهار داشت: بنا به اعتراف ترامپ داعش را آمریکایی‌ها پدید آوردند. سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم است و او بود که داعش را سرنگون کرد. جالب اینجاست ترامپ و پمپئو در توجیه ترور حاج قاسم و االمهندس می‌گویند آن‌ها هزاران آمریکایی را در عراق و سوریه به قتل رسانده اند. معلوم می‌شود آمریکایی‌هایی که در سوریه و عراق کشته شدند، داعشی بودند و رئیس جمهور احمق آمریکا با دستور شلیک به سردار سلیمانی و المهندس پرده از این آرایش و اتحاد سیاسی در عراق و سوریه برداشت.

او تشییع باشکوه پیکر‌های شهدا در عراق را بیانگر پای‌بندی ملت عراق به پاسداران واقعی امنیت و اقتدار ملی تلقی کرد و گفت: قطعاً ملت عراق انتقام سخت فرزندان خود را از آمریکایی‌ها خواهد گرفت. از نظر صاحب‌نظران، ملت عراق در صدد پاسخ به حمله آمریکایی‌ها به مراکز نظامی حشدالشعبی بودند که این جنایت اخیر آن‌ها را مصمم‌تر کرد و انتقام را جلو می‌اندازد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مشارکت رژیم صهیونیستی در این جنایت و عملیات تروریستی گفت: وزارت خارجه نباید منتظر پاسخ سخت ملت ایران و ملت‌های منطقه به آمریکا بماند و باید اقدامات سیاسی و دیپلماتیک خود را در سطح بین‌المللی و به‌ویژه سازمان ملل و مراجع قضایی و حقوقی جهانی و مجامع اسلامی پرده از این جنایت بردارد.

بادامچیان با تاکید بر اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی و المهندس پیمان امنیتی خود را با دولت عراق زیر پا گذاشته و تمام مقررات بین المللی را نادیده گرفته است، تصریح کرد: وزارت خارجه ما باید در شورای امنیت سازمان ملل دفاع رسمی آمریکا از تروریسم و نیز اقدام تروریستی و نیز نقض پیمان‌های خود با دولت عراق را مطرح و پیگیری کند تا هرگونه پاسخ سخت و نرم ایران برای آمریکایی‌ها تفهیم شود.

او با اشاره به اینکه مأموریت‌های سپاه قدس حتی یک لحظه در منطقه دچار وقفه نخواهد شد، گفت: فرمانده کل قوا در فاصله چند ساعت فرمانده جدید سپاه قدس را منصوب فرمودند و پرچم پرافتخار این سپاه آزادیبخش را به سرداری توانا سپردند. مردم ایران نیز که یکپارچه از سپهبد شهید سلیمانی دفاع و او را یاری می‌کردند، امروز با سردار قاآنی پیمان یاری می‌بندند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: حزب مؤتلفه اسلامی که می‌کوشد حزب خدامحور (حزب الله) باشد، در یاری فرمانده کم نظیر سپاه پاسداران (جندالله) در دوران شهید سلیمانی همواره یاری دهنده آن افسر رشید امام زمان می‌دانست، اکنون با اعلام وفاداری به سردار قاآنی، خود را همراه نیروی قدس می‌داند.

بادامچیان افزود: شهادت یک انعام الهی است و ما مطمئن هستیم شهادت سردار سلیمانی یک نقطه عطف در مبارزات ملت‌های مسلمان با استکبار جهانی است و آثار وجودی خود را به زودی در جمع آزادی‌خواهان جهان به ویژه در غرب آسیا نشان خواهد داد. ما معتقدیم بیداری اسلامی در منطقه شتاب می‌گیرد و نیرو‌های مقاومت، سلطه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را در غرب آسیا خواهند شکست.

او با بیان اینکه ترور، آخرین برگ گفت‌وگوی آمریکایی‌ها با ایران است، اظهار داشت: بخشی از پاسخ آن را امنیت و اقتدار ملی و حضور عظیم مردم در بدرقه سردار رشید اسلام و یارانش در روز دوشنبه خواهیم داد و همین حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات آینده مجلس یازدهم به نمایش خواهیم گذاشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی واکنش احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و نیز مردم را در واقعه مهم ترور سردار سلیمانی و یاران باوفایش ستود و گفت: خون سردار سلیمانی در رگ‌های ملت می‌جوشد و ما شاهد اتحاد ملی و انسجام اسلامی و افزایش سرمایه اجتماعی انقلاب هستیم. سردار سلیمانی برای همه ملت ایران و احزاب و گروه‌ها محبوب بود و فقط منافقین و کفار از شهادت این بزرگ‌مرد تاریخ اسلام و ایران خوشحال هستند که به زودی با انتقام سخت الهی، ادب خواهند شد.

بادامچیان همچنین از همه خواست در تشییع پیکر‌های پاک سیدالشهدای جبهه‌های ایران و سرداران شهید همراه او در روز دوشنبه ۱۶ دی حضور همه جانبه و باشکوه داشته باشند.