حمله افکارعمومی امریکا به سناتور حامی ترامپ
  ادعاهای حقوق بشری سیاستمداران امریکایی مدت‌هاست که در افکار عمومی جهان رنگ باخته و مردم کشورهای مختلف به اهداف و راهبردهای غیرانسانی حاکم بر ایالات‌متحده پی برده‌اند.

اخبار سیاسی- این روند تا جایی پیش رفته که مردم ساکن امریکا نیز دیگر شعارهای توخالی سیاستمداران این کشور را برنمی‌تابند و دربرابر آن موضع‌گیری می‌کنند.

اخیرا «جان کورنین» سناتور جمهوری‌خواه از ایالت تگزاس که یکی از حامیان دولت ترامپ به‌حساب می‌آید، توییتی را منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است:

«هرچیزی را می‌توان از یک انسان گرفت، جز یک چیز: آزادی‌هایی که حق هر انسان هستند.»

 

 

این مطلب با بیش از 200 کامنت از سوی مخاطبان امریکایی همراه شده که اکثرشان با اعتراض به سیاست‌های غیرانسانی سیاستمداران امریکایی به‌ویژه دونالد ترامپ ، از جان کورنین می‌خواهند دست از شعارهای توخالی بردارد.

بسیاری از این کامنت‌ها به رفتار غیرانسانی دولت امریکا با کودکان مهاجر در مناطق مرزی و سلب آزادی‌های اولیه انسانی از آن‌ها پرداخته‌اند که به نمونه‌هایی اشاره می‌شود:

در یکی از کامنت‌ها، فیلمی از کودک 16 ساله مهاجری منعکس شده که در مرزهای امریکا و داخل قفس‌های دولت، جان خود را از دست داد.

 

 

 

کامنت دیگر، خبر جدا ساختن هزاران کودک از والدینشان در مناطق مرزی را یادآوری کرده و خطاب به سناتور امریکایی می‌پرسد: جان! این کودکان اکنون کجا هستند؟

 

 

دیگر مخاطب امریکایی با انتشار تصویر کودکی که در مرزهای امریکا در قفس زندانی شده، از سناتور امریکایی می‌خواهد درباره این اردوگاه‌ها سخن بگوید.

 

 

یکی دیگر از مخاطبان امریکایی نوشته: شما طرفدار قرار دادن انسا‌ن‌ها در قفس هستید. شما در جنایت علیه بشریت هم‌دستید و هرگز نمی‌توانید دست‌های آلوده خود را پاک نشان دهید. این ننگ با شما خواهد ماند.

 

 

کامنت دیگر به مسأله تجاوز ترامپ به دختران زیر سن قانونی اشاره می‌کند و رئیس‌جمهور امریکا را یک "درنده جنسی" توصیف کرده که از حمایت افرادی چون «جان کورنین» برخوردارند.

 

 

مخاطبی دیگر تحلیلی را درباره اینکه ترامپ بزرگترین دروغگوی تاریخ است منتشر کرده و جان کوربین را به‌علت حمایت از چنین فردی که در حال نابود ساختن امریکا و اعتبار آن است، مورد انتقاد قرار می‌دهد.

 

 

یکی دیگر از مخاطبان امریکایی، عکس‌نوشته‌ای را منتشر کرده که در آن، «جان کوربین» همدست دونالد ترامپ در فساد معرفی شده است.

 

 

عکس‌نوشته دیگر، ترامپ را به نازی‌های آلمان تشبیه کرده و او را فردی علیه بشریت و ارزش‌های انسانی دانسته است.

 

 

نظرات منفی مردم امریکا به همین موارد ختم نشده و مسائل دیگری همچون نژادپرست بودن دونالد ترامپ، سوءاستفاده وی از قدرت در راستای منافع شخصی و... نیز مطرح گردیده و کاربران از جان کورنین خواسته‌اند دست از حمایت این رئیس‌جمهور فاسد بردارد.