دوران مذاکره در برابر زیاده خواهی های خصم بین الملل به پایان رسید

سوده نجفی دبیر کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت و عضو شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب ، در بیانیه ای که به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت بیان شده، آورده است:

بسمه تعالی

اخبار سیاسی- «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلى در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت مظلومانه فرمانده غیور نیروی قدس، یار دیرین رهبر، استراتژیست نظامی جمهوری اسلامی ایران، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان مبارز به ویژه مجاهد خستگی ناپذیر، ابوالمهدی المهندس را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همرزمان و خانواده والامقام و صبور ایشان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

ما بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اعلام می داریم: بدانید با شهادت سلیمانی و ابوالمهدی ها جهاد تا ابد ادامه خواهد داشت و در تاریخ ثبت خواهد شد و با رفتن آنها جبهه مقاومت متوقف نخواهد گردید، بلکه منسجم تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد. ولیکن این داغ بزرگ چنان آلامی برقلب های عاشقان گذاشته است که تا انتقام کامل آرام نخواهد شد.

آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونستی و سایر هم پیمانان شان باید بدانند با ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی  بزرگترین خطای راهبردی خود را رقم زده و از تمامی خطوط قرمز ما عبور کردند و همچنان که مقتدای مان سید علی فرمودند" انتقام سختی" در انتظارکسانی است که دست پلید خود را به خون پاک شهیدان ما آغشته کردند و منتظرپاسخ دندان شکنی از سوی ما باشند.

از همه مسئولین نیز انتظار داریم که به مذاکره دل نبسته و به سکوت در برابر زیاده خواهی های خصم بین الملل پایان دهند. مابانوان، همچون سرداران مان ثابت قدم باقی خواهیم ماند . شهادت در راه مقاومت برای ما افتخاری بزرگ است.

سوده نجفی، دبیر کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی